Hästi läbimõeldud testostud on hea võimalus teenindus- ja müügioskustest objektiivne pilt saada. Kuidas mõõta aga teenindust kaubanduskeskuses, milles võib olla 200 või rohkem rentnikku ja nende hulgas väga erinevate kategooriate esindajaid nagu apteek, kingapood, raamatukauplus, pirukalett, kino, suur toidupood, kohvikud, küsib arendusfirma Trendline juht Eero Palm.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.