• Jaga lugu:

    Katrin Koov, Pärtel-Peeter Pere: kõik autod ei mahu linna

    Õhtune tipptund Narva maanteel Russalka ja metodisti kiriku vahelisel lõigul.Foto: Arno Mikkor

    Mõtteviisilt endiselt eelmises sajandis elava Tallinna transpordiameti hetkel kavandatava reegli järgi ei mahu planeeritav autode hulk kesklinna ära, ei parkima ega sõitma, hoolimata sellest, et Eesti pealinn on hõreda asustustihedusega, kirjutavad arhitekt Katrin Koov ja ettevõtja Pärtel-Peeter Pere Äripäeva essees.

    Autodel on kindel roll mängida meie majanduses ja elus. Autod ei kao kuhugi, vähemalt mitte meie eluajal. Kõik autod ei mahu aga linna ära: ruumi ei jätku ei sõitmiseks ega parkimiseks. Vaadates teiste riikide, eelkõige Põhjamaade linnade praktikaid, ollakse sellest aru saanud – linnu planeeritakse süsteemselt ühistransporti, aastaringset rattaliiklust ja jalgsi käimist soodustades. Parkimiskohti nõutakse näiteks Stockholmi kesklinnas arvestusega kuni 0,4 autot korteri kohta, mis tähendab, et 60% kortermaja elanikest ei saa autot parkida.
    Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
      Telli Äripäev
      Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum
    Seotud lood

    Tehnopoli juhtivtöötajad: ainult kontoripinnast ei piisa, kliendid ootavad terviklahendust ja kogukonda
    Kinnisvaraarenduse konkurentsivõimelisuse saavutamiseks läheb tarvis lisaboonuseid, mis ettevõtteid kõnetavad, kirjutavad teadus- ja ärilinnaku Tehnopol kinnisvarajuht Tarmo Loog ja äriarendusjuht Martin Goroško.
    Kinnisvaraarenduse konkurentsivõimelisuse saavutamiseks läheb tarvis lisaboonuseid, mis ettevõtteid kõnetavad, kirjutavad teadus- ja ärilinnaku Tehnopol kinnisvarajuht Tarmo Loog ja äriarendusjuht Martin Goroško.
    Lennukikütuse hind vallutab Euroopas uusi kõrgusi
    Vastupidiselt ootustele on lennureisimine omikronitüvele hästi vastu pidanud ja viinud Euroopas lendu ka lennukikütuse hinna.
    Vastupidiselt ootustele on lennureisimine omikronitüvele hästi vastu pidanud ja viinud Euroopas lendu ka lennukikütuse hinna.
    Leedole esitati süüdistus miljonite kantimises ja võltsimises
    Ärimees Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii (SLK) juhtidele esitati süüdistus ettevõtte tühjaks kantimises ja pankrotimenetluse üle kontrolli saavutamise katses.
    Ärimees Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii (SLK) juhtidele esitati süüdistus ettevõtte tühjaks kantimises ja pankrotimenetluse üle kontrolli saavutamise katses.
    Vilepuhuja märtri rollist välja tõstmine toob ettevõtjatele uusi kohustusi
    Selleks, et vilepuhuja julgeks organisatsiooni kitsaskohtadele osundada, peab ta tundma end turvaliselt. Peagi rakenduv Euroopa Liidu direktiiv seab ettevõtetele konkreetsed nõuded tagamaks, et probleemidele tähelepanu juhtija ei satuks märtri rolli.
    Selleks, et vilepuhuja julgeks organisatsiooni kitsaskohtadele osundada, peab ta tundma end turvaliselt. Peagi rakenduv Euroopa Liidu direktiiv seab ettevõtetele konkreetsed nõuded tagamaks, et probleemidele tähelepanu juhtija ei satuks märtri rolli.