• OMX Baltic0,12269,58
  • OMX Riga−0,56926,06
  • OMX Tallinn−0,031 748,13
  • OMX Vilnius0,311 000,15
  • S&P 500−0,715 505
  • DOW 30−0,9340 287,53
  • Nasdaq −0,8117 726,94
  • FTSE 100−0,68 155,72
  • Nikkei 225−0,1640 063,79
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,66
  • OMX Baltic0,12269,58
  • OMX Riga−0,56926,06
  • OMX Tallinn−0,031 748,13
  • OMX Vilnius0,311 000,15
  • S&P 500−0,715 505
  • DOW 30−0,9340 287,53
  • Nasdaq −0,8117 726,94
  • FTSE 100−0,68 155,72
  • Nikkei 225−0,1640 063,79
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,66
  • 08.09.21, 20:35

Herkki Kitsing: veomahud on tänu ajutiselt langetatud aktsiisile kasvanud

Kui diislikütuse aktsiis uuesti tõuseb, siis kordub olukord, kus veosekäive kukub ja Eesti ettevõtteid hakkavad nii sise- kui ka rahvusvahelistel vedudel asendama välismaised ettevõtted, kirjutab Eesti logistika ja ekspedeerimise assotsiatsiooni juhatuse liige Herkki Kitsing Äripäeva Infopanga logistikaettevõtete aastaraporti kommentaaris.
Eesti logistika ja ekspedeerimise assotsiatsiooni juhatuse liige Herkki Kitsing
  • Eesti logistika ja ekspedeerimise assotsiatsiooni juhatuse liige Herkki Kitsing
  • Foto: Anno Proosvelt
2020. aasta oli transpordi ja logistika ettevõtetele finantstulemuse mõttes hea või väga hea aasta. Meie sektorile olid COVIDi otsesed mõjud minimaalsed, tegevust ei piiratud ega suletud. Teine oluline grupp mõjureid olid märkimisväärsed muutused tarneahelates, pidevad katkestused, alternatiivsete lahenduste leidmine ja ka makseraskused teatud kliendisektorites.
Tarneahelate katkestuste ja kaootilisuse tagajärjel, aga ka majanduse taastumise jõul tekkis tuntav defitsiit transpordi tootmisressurssides: tööjõu, autojuhtide ja veovahendite puudus. Kõige kriitilisem neist on massiivne autojuhtide nappus üle Euroopa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele