• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,65
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,65
  • 04.01.18, 15:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bugatti ehitas miljoniauto vigaste istmetega

Prantsuse autotootja kutsub üle maailma tagasi 2,4 miljonit eurot maksvad Chironi superautod, millel on vigased istmed, kirjutas Bloomberg.
Bugatti ehitas miljoniauto vigaste istmetega
  • Foto: Bugatti
Bugatti Chiron
  • Bugatti Chiron
  • Foto: Bugatti
Bugatti ei suhtle oma kalli masina omanikega kirjalikult, vaid neile helistavad ettevõtte "lendavate tohtrite" nime kandvad autotehnikud, kes seejärel tulevad ja sõiduki üle vaatavad.
Bugatti Automobiles SAS teeb ilmselt maailma erilisemaid sõidukeid, aga isegi 2,4 miljonit eurot maksva Chironi omanikel ei ole tüütavate tagasikutsumiste eest kaitset. Nii proovib Prantsuse autotootja oma jõukatele klientidele teha kõik võimalikult mugavaks.
Bugatti informeeris hiljuti Ameerika Ühendriikide sõidukiohutusametnikke, et kutsub tagasi mõned oma Chironi eksemplarid, sest avastas esiistme seljatoe kinnitustelt vigaseid keevisõmblusi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vigane Chiron viiakse kinnise veokiga inspekteerimiseks ühte USA kaheteistkümnest Bugatti esindusest. Pärast vigase keevituse leidmist vahetab Bugatti välja kogu istme kinnituse. Kokku puudutab viga maailmas 47 sõidukit, millest 12 on Põhja-Ameerikas.
Bugatti Chironi kaheksaliitrisel mootoril on 1500 hobujõudu ja 16 silindrit. Auto kiirendab 100kilomeetrise tunnikiiruseni 2,5 sekundiga ja sõidukeid valmistatakse maksimaalselt 500 tükki.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele