Tallinna Vesi jäi aasta esimese kvartali tulemustega rahule – veekadude tase on rekordmadal, lühenesid veekatkestuse kestvus ning kliendikaebuste arv.
- Tallinna Vesi jäi tulemustega rahule Foto: Erik Prozes
Tallinna Vesi märkis börsiteate vahendusel, et tänu hästi planeeritud investeeringutele ja ennetavale hooldusele saavutas ettevõte esimeses kvartalis veekadude poolest rekordmadala taseme, 13,73%.
Lisaks vähenes veekatkestuste kestus võrreldes eelmise aasta sama ajaga poole tunni võrra. 2017. aasta esimeses kvartalis vähenes võrreldes möödunud aasta sama perioodiga kirjalike kliendikaebuste arv. Samuti oli väiksem veesurve ja ummistuste ning sademevee ärajuhtimisteenusega seonduvate kliendikontaktide arv.
Ettevõte plaanib avada peagi mobiilse iseteeninduse. Tallinna Vesi teatas, et mobiilirakendus muudab lihtsamad toimingud veelgi käepärasemaks ja innustab loodetavasti üha enam kliente eelistama mugavaid iseteeninduskanaleid.
Seoses sooja talvega oli kanalisatsioonitorustike ummistusi ja purunemisi esimeses kvartalis mõnevõrra rohkem kui eelmise aasta samal ajal.
Järgnevatele perioodidele vaadates teatas Tallinna Vesi, et ettevõte jätkab investeeringuid, uuendades või asendades torustikke, et tagada võrkude jätkuv töökindlus.
2017. aasta esimeses kvartalis rekonstrueeris Tallinna Vesi koos Tallinna linnaga Müürivahe tänava veetorustiku. Ettevõttel on plaanis alustada ka Odra ja Puhangu tänava ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni uuendamist.
Seotud lood
Koolitusele kuluvaid summasid saab paremini rihtida, kui juba värbamisprotsessil on pööratud tähelepanu sellele, et kandideerija eviks ettevõttele olulisi hoiakuid, kinnitasid Bigbank Eesti äriüksuse juht Jonna Pechter ja töötaja kogemuse juht Gerly Roosmets.