Eilne Amazoni poolt korraldatud ostlemispäev – Prime Day – oli ettevõtte ajaloo kõige edukam, kirjutab CNN Money.

- Amazon.
- Foto: Scanpix/Reuters
Tehnoloogiagigant teatas kolmapäeval, et järjekorras kolmanda Prime Day müük ületas kõigi teiste ostlemispäevade rekordid.
Prime Day algas esmaspäeval nin see kestis kokku 30 tundi. Selle perioodi müük kasvas eelmise aastaga võrreldes 60 protsenti. Täpsemaid numbreid Amazon avaldada ei tahtnud, aga ettevõte teatas, et veebipoest ostis asju kümneid miljoneid inimesi.
Tegemist oli parima päevaga ka Amazoni enda toodetud vidinate jaoks. Kõige populaarsem müügiartikkel oli väiksemat sorti Echo Dot nutikõlar, mille hind oli 35 dollarit. Tavaliselt müüakse kõlarit 50 dollariga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Amazon alustas Prime Day traditsiooniga 2015. aastal – sellega tähistati ettevõtte 20. sünnipäeva. Nüüd on selle eesmärk meelitada inimesi Amazoni Prime’i liikmeks tulema, mille aastatasu on 99 dollarit. Samuti loodab ettevõte müüa järjest enam enda tooteid.
„See ei ole enam niivõrd äri, mis keskendub asjade müümisele. Nüüd keskendub see eelkõige Amazoni müümisele,“ ütles analüüsifirma NPD Groupi analüütik Stephen Baker.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!