• OMX Baltic−0,04%291,92
  • OMX Riga0,06%911,42
  • OMX Tallinn−0,18%1 893,21
  • OMX Vilnius0,15%1 263,21
  • S&P 5001,23%6 875,16
  • DOW 300,71%47 544,59
  • Nasdaq 1,86%23 637,46
  • FTSE 1000,09%9 653,82
  • Nikkei 2252,46%50 512,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,3
  • OMX Baltic−0,04%291,92
  • OMX Riga0,06%911,42
  • OMX Tallinn−0,18%1 893,21
  • OMX Vilnius0,15%1 263,21
  • S&P 5001,23%6 875,16
  • DOW 300,71%47 544,59
  • Nasdaq 1,86%23 637,46
  • FTSE 1000,09%9 653,82
  • Nikkei 2252,46%50 512,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,3
  • 07.06.18, 14:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väikeaktsionärid: Novalpina on kiiresti rehepaplust õppinud

Eesti Väikeaktsionäride Liidu (EVAL) hinnangul ei ole Olympicu aktsiakapitali suurendamine väikeaktsionäride osaluse vähendamise eesmärgil kooskõlas kehtiva õigusega – sellisel viisil üritatakse mööda hiilida seaduse eesmärgist.
OEG
  • OEG
  • Foto: Andras Kralla
“Kui Novalpina soovib väikeaktsionäride aktsiaid endale, tuleks tal teha väikeaktsionäridele sobiv pakkumine, mitte punuda skeeme,” sõnas EVALi õiguspoliitika toimkonna juht Margus Moor. “Novalpinna tegevus annab igal juhul märku sellest, et nad on Eesti tavapärase rehepapiliku äripraktika üsna kiirelt suutnud omandada.”

Seotud lood

Börsiuudised
  • 30.06.18, 15:53
Olympicu üldkoosolek otsustas aktsiakapitali suurendada
Olympic Entertainment Group otsustas aktsionäride erakorralisel üldkoosolekul anda võimalus suurendada ettevõtte aktsiakapitali aktsiaoptsiooniprogrammi jaoks kuni 2,8 miljoni euro võrra ja mitterahaliste sissemaksetega veel kuni 10 miljoni euro võrra.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 18:39
Meretransport kui strateegiline valik: MSC lähimereteenused aitavad kulusid optimeerida ja toetavad jätkusuutlikkust
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele