• OMX Baltic0,34%293,68
  • OMX Riga0,89%914,53
  • OMX Tallinn−0,12%1 904,81
  • OMX Vilnius0,73%1 267,62
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,09%9 416,25
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,22
  • OMX Baltic0,34%293,68
  • OMX Riga0,89%914,53
  • OMX Tallinn−0,12%1 904,81
  • OMX Vilnius0,73%1 267,62
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,09%9 416,25
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,22
  • 01.06.22, 22:01

Riigikogu üksikud investorid: parlamendis jagub raharumalust

Vaid pea kolmandik riigikogu liikmetest investeerib aktsiatesse. Üksikute investeerimishuntide arvates on vaidlus peretoetuse tõstmise ümber ilmestanud, kui vähe leidub parlamendis rahatarkust.
Enam kui 50 000eurose aktsiaportfelliga Mart Võrklaeva hinnangul võib viimase aja peretoetuste vaidluse põhjal isegi öelda, et riigikogus lokkab raharumalus.
  • Enam kui 50 000eurose aktsiaportfelliga Mart Võrklaeva hinnangul võib viimase aja peretoetuste vaidluse põhjal isegi öelda, et riigikogus lokkab raharumalus.
  • Foto: Mihkel Maripuu/Postimees/Scanpix
Poliitikute majandushuvide deklaratsioonidest selgub, et 98st mõnda fraktsiooni kuuluvast riigikogu liikmest on aktsiatesse investeerinud vaid 29 ehk 30 protsenti parlamendist. Samas leiavad need üksikud investorid, et just nende partei seisab rahatarkade otsuste eest ning raharumalus lokkab just konkurentide ridades.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 01.06.22, 22:08
Ministrid panustavad aktsiate asemel kinnisvarasse
Silma paistab Tiit Terik
Kui eelmisel aastal nägime rohkelt uusi investoreid, kes soetasid väärtpabereid nii Balti börsil kui ka laias maailmas, siis riigivalitsejate üle taoline börsivaimustus võimust ei võtnud. Selle asemel on suured rahad mängus kinnisvaras.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele