• OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−0,79%42 382,04
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−0,79%42 382,04
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • 16.05.24, 17:11

Balti aktsiad jätkasid taandumist

Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus teist börsipäeva järjest miinuses, taandudes täna 0,64%.
Nasdaq Tallinn.
  • Nasdaq Tallinn.
  • Foto: Liis Treimann
Tallinna börsi indeks taganes 0,62%, Vilnius 0,38% ja Riia 0,81%. Nädalaga on Tallinna börs langenud 1,08%, Vilnius 0,13% ja Riia 1,5%.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 15.05.24, 16:40
LHV vedamisel langes Tallinna börs märkimisväärselt
Mäekõrguselt enim kaubeldi Balti turul LHV aktsiatega, mis vahetasid omanikku 892 227 euro eest ning odavnesid seejuures -1,17%. Balti koondindeks langes seepeale -0,34% ning Tallinna börs kukkus koguni -0,37%.
Börsiuudised
  • 14.05.24, 16:38
Kolmandiku Balti turu käibest moodustasid teisipäeval LHV aktsiad
Kui täna teatas LHV Group, et jõudis oma finantsplaanist kolmandiku jagu ette ning suurendas aprillis kasumit 17 protsenti, siis oli aktsia väga populaarne ning nendega kaubeldi 797 751 euro eest. Hind odavnes siiski -0,44%.
Börsiuudised
  • 13.05.24, 17:38
Balti börsid vajusid, kuue kuu indeks plussis
Balti reguleeritud turul ja Balti alternatiivturul First North tehti esmaspäeval kokku 5283 tehingut, kogukäibeks osutus 1 942 673,75 eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.08.25, 12:24
Autode tellimine Euroopast: miks see on 2025. aastal mõistlik valik ja kuidas teha tark otsus
Autode tellimine Euroopast on viimastel aastatel jõudsalt kasvanud. Põhjuseid on mitmeid: ostukäitumine on liikunud alates Covid-19 pandeemiast veebi, autot ei pea kohapeal otsimas käima, suurem mudelite ja varustusevalik ning nõudlus-pakkumus suhtest tulenevalt parem hinnatase. Ka Eesti maksukeskkond (CO₂-põhine automaks) suunab ostuotsuseid teadlikumaks – pelgalt ostuhinnast enam ei piisa, vaid vaadata tuleb kogukulu (TCO).

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele