Privaatsuspoliitika muudatus langetas Meta aktsiat
Meta teatas kolmapäeval, et peagi hakatakse kasutajate suhtlustest ettevõtte tehisintellekti toodetega kogutud andmeid kasutama sihitud reklaamide müümiseks kõigil sotsiaalmeediaplatvormidel, mis langetas ettevõtte aktsiat ligi 2,3%.
Meta tegevjuht Mark Zuckerberg tutvustas 2024. aasta septembris Meta Connect üritusel Meta AI funktsioone.
Foto: Reuters/Scanpix
Ettevõte uuendab oma privaatsuspoliitikat 16. detsembriks ning teavitab kasutajaid muudatustest lähinädalatel. Uued tingimused hakkavad kehtima ülemaailmselt, välja arvatud Euroopa Liidus, Suurbritannias ja Lõuna-Koreas, kus isikuandmete kaitse seadused ei luba sellist andmete kogumist, kirjutas TechCrunch.
Facebooki emafirma Meta asutaja ja juht Mark Zuckerberg näitas kolmapäeval uhkusega ettevõtte uusi nutiprille, millesse on integreeritud tehisaru, kuid esitlusel tekkis ka äpardusi.
Hiina juhtiv riistvaratootja tugevdab haaret Meta AI-prillide tarneahelas, kuigi USA suurfirma üritab järgida Donald Trumpi Pekingi-vastast poliitikat.
Alphabetile kuuluv Google peab hakkama jagama otsinguandmeid konkurentidega, kuid pääseb Chrome’i sundmüügist, otsustas USA viimase 30 aasta suurima konkurentsiasja kohtunik, vahendab Bloomberg.
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.