• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−1,08%6 598,9
  • DOW 30−0,94%45 819,38
  • Nasdaq −1,11%22 418,84
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,07
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−1,08%6 598,9
  • DOW 30−0,94%45 819,38
  • Nasdaq −1,11%22 418,84
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,07
  • 25.07.20, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Restoranitest: kolme näoga hiidlane

Kärdla sadama Kork on kui kolme näoga Jaanus: põhirollilt šampanjabaar, siis veel ka restoran ja pühapäeviti pika hommikusöögi ehk brunch’i koht.
Kärdlas asuv Kork on nii šampanjabaar, restoran kui ka hommikusöögikoht.
  • Kärdlas asuv Kork on nii šampanjabaar, restoran kui ka hommikusöögikoht.
  • Foto: Raul Mee
Esimesel korral huvitas meid ainult mulliga vein ja selle pakkumine tuleb Korgil, täpsemalt Korgi peremehel, väga hästi välja. Šampanjabaarina toimib Kork aga ­ainult suurema januga külaliste jaoks – klaasikaupa šampanjat ei serveerita. Klaasikaupa sai lihtsamaid mullijooke ja mullita veini. Roosa vinho verde oli väga mõnus, veelgi mõnusam oli aga peremehe asjatundlik veinijutt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele