• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,69%6 017,98
  • DOW 300,58%42 442,91
  • Nasdaq 0,92%19 585,61
  • FTSE 1000,29%8 876,5
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,19
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,69%6 017,98
  • DOW 300,58%42 442,91
  • Nasdaq 0,92%19 585,61
  • FTSE 1000,29%8 876,5
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,19
  • 05.11.21, 12:51

Investorile kõige kasumlikum maksunipp on jätkuvalt ettevõtte loomine

Minu postkasti potsatas kiri ühelt healt lugejalt, kes Bibikovide börsieksperimendi kohta lugedes uuris, kas ka mina oma investeeringuid ettevõtte alt teen ja kas see on kõik nii keeruline, kui kõrvalt vaadates paistab. Võin juba ette lohutada, et ettevõtte alt investeerimine on päris lihtne ja kindlasti üks mõistlikumaid maksuotsuseid, mida investor saab teha.
Investorile kõige kasumlikum maksunipp on jätkuvalt ettevõtte loomine
Kui mina oma investeerimisteekonda alustasin, siis oli ettevõtte loomine pigem keerukas protsess, mis tähendas notari juurde minekut ja tavapäraselt pidi ka suurem summa raha sissemakseks olemas olema. Nüüdseks oleme aga tubli e-riigina ettevõtete loomise oluliselt lihtsamaks teinud ning ilmaasjata ei saa meie poliitikud hõisata, et ettevõtte loomine on üks maailma kiiremaid.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 22.09.21, 06:00
"Ma ei investeeri aktsiatesse eraisikuna. Kas tahate teada, miks?"
Kui 10 aastat tagasi loodud investeerimiskonto süsteem oli omal ajal oluline samm eraisikuna investeerimise soodustamiseks, siis nüüdseks kannatab see väheste uuenduste all ja muudatused üldises maksukeskkonnas on teinud ettevõtte alt aktsiatesse investeerimise üha atraktiivsemaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele