Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Räägime ausalt, mida Äripäev teeb

    Foto: Anti Veermaa

    Äripäeva reklaamiosakonna kommunikatsiooniteenuse pakkumine B2B klientidele, millega on plaanis täismahus välja tulla uuest aastast, ei mõjuta toimetuse tööd ja sõltumatust, kinnitab juhtkirjas Äripäeva toimetus.

    Meie tegevuse juhtlauseks on ja jääb edasi „ausalt ja kartmatult“. Meie ajakirjanikud tegutsevad edasi Eesti ajalehtede seas kõige rangema eetikakoodeksi alusel.
    Küll aga tunnistame, et tegime kommunikatsiooniteenuse osutama hakkamisel ise kommunikatsioonivea.
    Me ei informeerinud avalikkust uuest teenusest, lastes esimesena asjast kirjutada ja meie sõltumatuse kahtluse alla seada ERRil esmaspäevase uudisega „Äripäev asutas kommunikatsiooniagentuuri, toimetus eitab koostööd“.
    Nagu iga teisegi toote turuletoomiseks, on reklaamiosakond seda mõtet vaaginud mitu kuud, on tehtud testmüüke, osaletud turust ülevaate saamiseks mõningatel hangetel – neid küll seni võitmata. Kuid plaanisime asjast teatada aasta lõpus, mil teenuse osutamiseks kogu pakett ja võimekus loodud.
    Me ei jõudnud seetõttu informeerida laiemat avalikkust uue teenuse reeglitest, mis ütlevad, et Äripäeva toimetus on oma otsustes sõltumatu ja reklaamiosakonna teenusega loodav sisu läbib toimetusse jõudes valikusõela sarnaselt ükskõik mis teise materjaliga. Reeglitest, mis ütlevad, et see teenus ei sisalda mingilgi kombel jõudmist Äripäeva sisulehekülgedele paberis või veebis. Pidades ise seda elementaarseks, ei tulnud me selle peale, et keegi võiks selle reegli kahtluse alla seada. Õpime.
    Me anname endale aru, et Äripäeva kaubamärgi all kommunikatsiooniteenuse pakkumine võib tekitada olukorra, et Äripäev esindab reklaamiosakonna kaudu mõne ettevõtte huve ja seesama Äripäev kajastab toimetuse kaudu sõltumatult sellesama ettevõttega seotut. Erinevad inimesed on küll kahes rollis, aga seesama Äripäev ehk meie tugev kaubamärk on mõlema taga.
    Peale selle, kuidas asjad on, on oluline ka see, kuidas need välja paistavad.Seetõttu on kommunikatsiooniteenuse tarvis registreerimisel eraldi domeen ja parasjagu vaadatakse üle, mis kujul ja missuguses esitluses uus loodav B2B agentuur kommunikatsiooniteenust uuest aastast pakkuma hakkab. Igal juhul saab see teoks viisil, mis ütleb klientidele üheselt, et Äripäeva sisu ja pakutav kommunikatsiooniteenus ei ole omavahel ühenduses. Anname teada.
    Ajakirjanduslik sõltumatus on meie brändi alus. Selleks, et seda sõltumatust hoida, peame me olema ka majanduslikult sõltumatud ning praeguste globaalsete mängureeglite muutumise ajal peame ise muutumises olema.
    Seetõttu peab toimetus normaalseks nii bränditud sisu või sisuturunduse artiklite või ka B2B kommunikatsiooniteenuse pakkumist reklaamiosakonna poolt. See on ettevõtlus, mis on vajalik sõltumatu hea ajakirjandusliku sisu tegemiseks. Kuid see peab alluma selgetele reeglitele, mis ütleb, kust jookseb piir toimetuse ja klientidele pakutavate teenuste vahel.
    Äripäeva jaoks on piir selge: makstud sisu on ajakirjanduslikust eristatud ning paikneb veebis ja paberis selleks ettenähtud kohas. Muu sisu on toimetuse loodud ja seda ei saa dikteerida ükski klient ega isegi meie omanik. Mitte, et ta seda kunagi teinud oleks, üle 250-aastase ajalooga Skandinaavia suurim meediafirma Bonnier teab ajakirjanduse põhireegleid. Seda teame meie ka. Juba 27 aastat.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.