• OMX Baltic−1,25%301,5
  • OMX Riga−0,39%889,11
  • OMX Tallinn−0,72%2 055,9
  • OMX Vilnius−0,42%1 194
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,44%8 889,96
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,08
  • OMX Baltic−1,25%301,5
  • OMX Riga−0,39%889,11
  • OMX Tallinn−0,72%2 055,9
  • OMX Vilnius−0,42%1 194
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,44%8 889,96
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,08
  • 01.07.22, 09:56

Pipedrive kasvatas müügitulu, aga kaotas priske tüki kasumist

Tarkvaraettevõtte Pipedrive müügitulu kasvas eelmisel aastal 32 protsenti, 83,8 miljoni euroni, ning ettevõte teenis 1,98 miljonit eurot ärikasumit. Aasta varem oli müügitulu 63,6 miljonit eurot ja ärikasum 11,97 euro.
Pipedrive’i tehnoloogiajuht Agur Jõgi.
  • Pipedrive’i tehnoloogiajuht Agur Jõgi.
  • Foto: Helis Hämarsalu
Pipedrive’i tehnoloogiajuht Agur Jõgi selgitas majandustulemusi pressiteate vahendusel, öeldes, et ettevõte jätkas tugeval kasvukursil.

Seotud lood

Saated
  • 23.12.21, 08:43
Pipedrive’i uus tippjuht: on magus aeg liitumiseks
Pipedrive'i tulevane tehnoloogiajuht Agur Jõgi rääkis, et parim aeg iduettevõttega liitumiseks on selle loomisel või uue kasvufaasi alguses, mis on Pipedrive’s just alanud. Ta selgitas, et sel viisil on võimalik kasvust näiteks optsioonidega kõige suuremat kasu saada.
Uudised
  • 01.04.22, 06:00
Idufirmasid tabas kaks tööjõuhoopi korraga: venelasi ei saa, teised pelgavad tulla
Venemaad tabanud tarkvaraarendajate väljavool tahtis jõuda Eestissegi, kuid selle lükkas tagasi viisade ja start-up-viisade väljastamise lõpetamine. Pärast Ukraina sõja puhkemist on siinsed tehnoloogiafirmad seisnud silmitsi sellegagi, et potentsiaalsed töötajad teistest riikidest pelgavad Eestisse kolida.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele