Pipedrive kasvatas müügitulu, aga kaotas priske tüki kasumist
Tarkvaraettevõtte Pipedrive müügitulu kasvas eelmisel aastal 32 protsenti, 83,8 miljoni euroni, ning ettevõte teenis 1,98 miljonit eurot ärikasumit. Aasta varem oli müügitulu 63,6 miljonit eurot ja ärikasum 11,97 euro.
Pipedrive'i tulevane tehnoloogiajuht Agur Jõgi rääkis, et parim aeg iduettevõttega liitumiseks on selle loomisel või uue kasvufaasi alguses, mis on Pipedrive’s just alanud. Ta selgitas, et sel viisil on võimalik kasvust näiteks optsioonidega kõige suuremat kasu saada.
Venemaad tabanud tarkvaraarendajate väljavool tahtis jõuda Eestissegi, kuid selle lükkas tagasi viisade ja start-up-viisade väljastamise lõpetamine. Pärast Ukraina sõja puhkemist on siinsed tehnoloogiafirmad seisnud silmitsi sellegagi, et potentsiaalsed töötajad teistest riikidest pelgavad Eestisse kolida.
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.