Ülemiste keskus on teatanud laienemisplaanidest, mõne aasta pärast plaanivad Lasnamäe elanikke peibutada ka Europa (Moekombinaat) ja Panorama City, kesklinnas on lisandumas kaubanduskeskus postimajja.
Eksivad need, kes arvavad, et turu maht on täitumas ning uutele tulijatele ei jagu ostjaskonda. Teisalt aga võib arenduste kuhjumine ühele ajaperioodile ja vaid teatud linnapiirkondadesse vallandada konkurentsisõja, kus kliendi eest võideldakse vahendeid valimata, kuid ka kasu saamata. Viimase stsenaariumi puhul võitjad polegi, sest kannatavad nii tarbijad, kauplejad kui ka linn ja majandusruumi elujõulisus tervikuna.
Mis määrab tulevaste kaubakeskuste edukuse turul, loe tänasest Äripäevast.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.