• OMX Baltic−0,39%291,24
  • OMX Riga−0,24%910,39
  • OMX Tallinn−0,36%1 894,19
  • OMX Vilnius−0,09%1 260,1
  • S&P 500−0,29%6 715,63
  • DOW 30−0,27%46 800,26
  • Nasdaq −0,65%22 804,62
  • FTSE 1001,24%9 544,13
  • Nikkei 225−0,02%49 307,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,69
  • OMX Baltic−0,39%291,24
  • OMX Riga−0,24%910,39
  • OMX Tallinn−0,36%1 894,19
  • OMX Vilnius−0,09%1 260,1
  • S&P 500−0,29%6 715,63
  • DOW 30−0,27%46 800,26
  • Nasdaq −0,65%22 804,62
  • FTSE 1001,24%9 544,13
  • Nikkei 225−0,02%49 307,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,69
  • 04.04.18, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks peatas Volkswagen CNG-autode tarned Eestisse?

Vahetult enne suurt reedet ja järjekordset bensiinihinna tõusu teatas Volkswagen ootamatult, et peatab kõikide oma grupi liikmete (Škoda, Volkswagen, Audi, Seat) CNG-autode tarned Eestisse. Millest selline otsus, keda see täpselt puudutab ja mis saab edasi?
Miks peatas Volkswagen CNG-autode tarned Eestisse?
  • Foto: Äripäev
Teemat aitavad saates "Ärikliendid roolis" lahata Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu tegevjuht Arno Sillat, majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi veondus- ja liiklustalituse juhataja Sander Salmu ning Eesti suurima surugaasiautode müüja, Auto 100 müügijuht Gert Rohtla.
Lisaks räägime kasutatud autode sisseveoga kaasnevatest probleemidest, millised valikud ootavad maailma autotööstust ees lähitulevikus ning mis põhjusel saabub sel nädalal Eestisse Rahvusvahelise Autoföderatsiooni president Jean Todt.
Saadet juhib Tõnu Tramm.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saadet toetab Škoda.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele