Ettevõtted peaksid üle vaatama, et nende koduleht oleks mobiilisõbralik, sõnas Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. Nimelt on mobiiltelefon esimene koht, kust uuringute järgi toote või firma kohta infot otsitakse.

- Kui 2–3 sekundi jooksul koduleht või e-pood ei meeldi, pannakse see kinni, tõdes E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
- Foto: Raul Mee
Internetimüügi osakaal jaekaubanduses järjest kasvab, moodustades juba viiendiku. Ühtekokku kulutasid eestlased netiostudele mullu 1,4 miljardit eurot.
Sellest, mida see tähendab, rääkisime teisipäevases hommikuprogrammis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Väädiga.
Veel kõnelesime sellest, kuhu edasi – kui palju on sellel trendil veel kasvuruumi? Mis seda pärsib? Kuidas muutuvad nende trendide mõjul tavapoed ja kaubanduskeskused?
Artikkel jätkub pärast reklaami
Intervjueeris Neeme Korv.
Kuula intervjuud siit:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!