• OMX Baltic−0,44%292,94
  • OMX Riga0,46%914,95
  • OMX Tallinn−0,17%1 908,3
  • OMX Vilnius−0,5%1 261,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 1000,33%9 385,27
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,37
  • OMX Baltic−0,44%292,94
  • OMX Riga0,46%914,95
  • OMX Tallinn−0,17%1 908,3
  • OMX Vilnius−0,5%1 261,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 1000,33%9 385,27
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,37
  • 16.06.20, 13:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui hea on Eesti e-poodide disain ja klienditeenindus?

E-kaubanduse teemalises saates räägivad Dive Groupi projektijuht Marilyn Uleksin ning Futurist Estonia UX disainer ja partner Andres Kostiv disainist ja klienditeenindusest, mida nad kogesid, kui analüüsisid põhjalikult 57 Eesti e-poodi.
Art Lukas Maksekeskusest (vasakul), Dive Groupi projektijuht Marilyn Uleksin ja Futurist Estonia UX disainer ja partner Andres Kostiv.
  • Art Lukas Maksekeskusest (vasakul), Dive Groupi projektijuht Marilyn Uleksin ja Futurist Estonia UX disainer ja partner Andres Kostiv.
  • Foto: Kaubandus.ee
Saadet "E-kaubanduse areng ja tulevik" juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuula saadet siit:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele