Indrek Kasela: PRFoods oleks võinud teenida 12 miljonit rohkem
Kalaärile on nõudluse kadumise tõttu olnud koroonakriis raske, rääkis PRFoodsi juht Indrek Kasela.Foto: Irina Mägi
PRFoodsi kahjumliku aasta taga võib näha peamiselt kahte tegurit: koroona vähendas oluliselt nii nõudlust kui ka toorkala hindu. Samuti põrus Soome ettevõtte juhtkond olukorrale reageerimisel.
"Me müüsime seal alla omahinna. Ühegi ettevõtte roll pole subsideerida oma kliente," rääkis ettevõtte juht Indrek Kasela. Tema sõnul pole Soome hea koht, kus kriisi ajal olla, kuna tööjõuturg on paindumatu ja olukorrale reageeritakse aeglaselt. Seetõttu plaanib PRFoods restruktureerida täielikult Soome üksuse, võimalusel müüa või sulgeda sealsed kahjumlikud tegevused.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.