Hiljuti 11,6 miljonit eurot kaasanud idufirma Jobbatical kavatseb laieneda 30 riiki ning töötajate värbamiseks kopeerib edasi olemasolevat mudelit, rääkis hommikuprogrammis idufirma Jobbaticali juht ja kaasasutaja Karoli Hindriks.

- Idufirma Jobbaticali juht ja kaasasutaja Karoli Hindriks rääkis hommikuprogrammis, et ettevõtte nii-öelda müügimasin töötab hästi.
- Foto: Erlend Staub
Selleks värbab Jobbatical igas riigis tööle kolm inimest, kellest kaks on müügiinimesed. Hindriksi sõnul töötabki nende nii-öelda müügimasin ehk väga selge müügiprotsess hästi. „Meie masin töötab nii hästi, et meie konversioon esimesest kohtumisest müügini on 47% ehk paneme müügimasina tööle ja iga teise kliendi me close’ime ära,“ rääkis Hindriks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ärikingituste ekspert Anti Saluneem näeb ärikingituses enamat kui nipsasjakest – see on päris tööriist suhete hoidmisel. “Kui sa kingid kalamehele personaalse landi tema nimega, töötab see paremini kui ükskõik milline üldine joogipudel,” toob ta näite.