Seekordses „Lavajuttude“ saates jagab Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson tööriista, kuidas kasutada käitumisteaduseid turunduses.

- Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson.
- Foto: Raul Mee
Reinson räägib uusimatest avastustest käitumisteaduste valdkonnas, kuidas neid turunduses ära kasutada, milliseid turunduslikke probleeme saab käitumisteaduste rakendamisega lahendada, millal muutub nende rakendamine manipulatsiooniks ja mis on selle eetilised piirid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.