• OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • 24.07.23, 09:25

Roheliste juht Evelyn Sepp: iga kolmas auto tuleks liiklusest eemaldada

Automaksu tegelik eesmärk peaks olema aktiivsest liiklusest iga kolmanda auto eemaldamine, ütles erakonna Eestimaa Roheliste juht Evelyn Sepp.
Evelyn Sepp tunneb, et plaanitavat automaksu saaks muuta veelgi paremaks.
  • Evelyn Sepp tunneb, et plaanitavat automaksu saaks muuta veelgi paremaks.
  • Foto: erakogu
Sepp rääkis Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis lähemalt, miks tema erakonna hinnangul on automaksu alged sümpaatsed, aga maksu saaks teha veel paremaks.

Seotud lood

Arvamused
  • 22.07.23, 07:00
Mart Raamat: autoomanikke ootab kolmikmats
Automaks iseenesest pole halb idee, kui seeläbi muutuks transpordi maksustamine õiglasemaks, aga see ei tohiks kaasa tuua olukorda, kus vaesemad hakkavad kinni maksma rikaste pühapäeva-elektriautosid, kirjutab Eesti Transpordikütuste Ühingu tegevjuht Mart Raamat.
Juhtkiri
  • 20.07.23, 16:03
Automaks koos "paksumaksuga" on loogilisem
Automaks, mis püüab näha ja arvestada sõiduki keskkonnamõju võimalikult laialt, teenib rohe-eesmärki paremini. Päris head maksumudelit pole Eestis aga veel üles leitud, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Saated
  • 20.07.23, 12:31
Karl-Eduard Salumäe automaksust: Eesti lähenemine tundub mõistlik, kui…
Suures plaanis tundub laiema lähenemisega automaks, kus arvestatakse ka auto kaalu ja võimsust, mõistlik, kuid hindamiskriteeriumite osakaalud tuleks veel paika saada, rääkis Äripäeva arvamustoimetajast autoentusiast Karl-Eduard Salumäe.
Uudised
  • 19.07.23, 16:58
Riik kaalub, kas teha automaks "paksumaksuga" või ilma
Fabia eest maksad nagu Taycani eest. Või palju rohkemgi
Rahandusministeerium pole otsustanud, kas automaksu suurus võiks sõltuda lisaks muule sellest, kui koguka neljarattalisega sõidetakse, küll on selge, et vanemate autodega sõitjatele tehakse soodustus ning regionaalseid erisusi ei looda.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.07.25, 11:00
Rapsi kasvatamine Eestis on keerukam kui kunagi varem
Eesti rapsikasvatajad seisavad praegu silmitsi mitmete väljakutsetega, mis panevad proovile nii kogemused kui ka tehnoloogilised lahendused. Ilmastiku heitlikkus, haiguste levik ja piirangud taimekaitsevahendite kasutamisel on muutnud rapsi kasvatamise keerukamaks kui kunagi varem.

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 3 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele