Praktiline kuulamine: juhi võimas tööriist kas innustab töötajat või keerab kõik võssa
Koolitaja Ruti Einpalu tõi saates välja, et tagasisidet andma hakates on nutikas läbi mõelda, kuidas anda tagasisidet nii, et seda tegelikult mitte anda.Foto: Erakogu
Milline on ideaalne tagasiside? Miks tagasisidet samal ajal oodatakse ja peljatakse? Mis juhtub kehva tagasiside korral ja mis roll on seejuures suhetel ja usaldusel? Vastused saab värskest Äripäeva raadio saatest "Töö ja palk".
Saates on külas coach ja koolitaja Ruti Einpalu ning juttu tuleb tagasisidest – mida see endast kujutab, missugune on väärtuslik tagasiside, millel on võime töötajat innustada ja motiveerida, missuguseid oskusi tuleb hea tagasiside andmiseks lihvida ja kuidas on võimalik kõik kergekäeliselt tuksi keerata.
Võtame põhjalikult luubi alla selle võimsa ja sageli alahinnatud vahendi juhi arsenalis, mis õige kasutamise korral võib olla ülimalt motiveeriv, ent valesti pruukides omada täiesti vastupidist efekti. Uurime, missuguseid oskusi on vaja endas arendada, et üleüldse tagasisidet andma hakata, ja selgitame välja, mille poolest erineb tagasisidevestlus üks-ühele-vestlusest ja arenguvestlusest. Räägime ka edasisidest ja selle plussidest ning hamburger-tagasisidest ja selle miinustest.
Saadet juhib Helen Roots.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.