Kõrtsi asemele maherestorani teinud ettevõtja kaotas pooled kliendid
Hämsa maheresto ja heaolukeskuse perenaine Ulvi Parksepp rääkis saates "Turismitund", kuidas kõrtsist sai tootearenduse tagajärjel maheresto ning millist mõju see ettevõttele ja senistele klientidele avaldas.Foto: Arvo Meeks/Lõuna-Eesti Postimees
Kõrtsi asemel maherestoraniga alustanud ettevõtja kaotas pea pooled kohalikest püsiklientidest, kuid usub siiski, et ka uus ärimudel toob edu.
Hämsa maheresto perenaine Ulvi Parksepp ütles saates „Turismitund“, et loodab kaotatud klientide asemele leida uued, kes väärtustavad mahetoitu ja on valmis selle eest rohkem maksma.
Parksepa sõnul on konkurents mahetoitu pakkuvate restoranides seas väike ning uute sobilike klientide arv on juba vaikselt ka tõusuteel. Kohalike klientide kaotamine oli Parksepa sõnul paratamatus ning tootearendust planeerides olid ettevõtjad sellega arvestanud.
Saates tuleb juttu tootearendusest turismivaldkonnas ning täpsemalt uurime, kuidas kaks turismiettevõtjat oma olemasolevat teenust muutsid või täiesti uue teenuse lõid. Saate esimeses pooles tuleb juttu sellest, kuidas ja miks ettevõtjad tootearendusega tegelema hakkasid, kui aja- ja rahakulukas protsess kujunes ning mis oli tagasi vaadates kogu ettevõtmise laiem mõju.
Saate teises pooles räägime laiemalt ettevõtluskeskkonna teemadel, uurime, kuidas möödus suvi, kuidas ettevõtjad planeerivad järgmist aastat ja kuidas on nad meelestatud madalhooaja eel.
Sellest, kuidas loodi ökomaja majutuspakett ja prügipüük jõelt räägib saates Sauga Kaluriküla peremees Jakob Kose ning Hämsa maheresto ja heaolukeskuse perenaine Ulvi Parksepp räägib, kuidas kõrtsist sai maheresto. Saadet juhib Gregor Alaküla.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.