• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 22.04.24, 14:48

Tippjuht: parema teeninduse võtmetegur on mentorlus

Aina rohkem ettevõtteid võtavad osa mentorluse programmist, et tõsta selle kaudu teeninduse kvaliteeti.
Kristi Arula, Priit Sipelgas ja Alyona Stadnik.
  • Kristi Arula, Priit Sipelgas ja Alyona Stadnik. Foto: Äripäev
Enda kogemusi teeninduse taseme tõstmisest jagab SOL Eesti tegevjuht Priit Sipelgas. Koos Tele2 Eesti tippteenindaja Kristi Arulaga räägivad nad saates "Teeninduse teejuht" millist tuge vajavad selleks töötajad.
"Mentorlus on teeninduskvaliteedi kasvatamisel üks võtmetegureid," ütleb SOL Eesti tegevjuht Priit Sipelgas.
Tele2 Eesti tippteenindaja Kristi Arula jagab saates kogemusi Tele2 töötamisest, näiteks toob Arula toob välja, kuidas külg-külje kõrval mentorlus aitab uutel töötajatel paremini ja kiiremini kohaneda ja loob turvatunde.
Sipelgas selgitab, et mentorluse edukus sõltub suuresti mõlema poole ehk mentori ja mentee suhtlusest.
Saates selgub, millised on võimalikud komistuskivid mentorprogrammide läbiviimisel.
Ühtlasi räägime, kuidas muuta ettevõtte teenindust paremaks ja kuidas kasutada mentorlust personalijuhtimises ja arendamises?
Saadet juhib Alyona Stadnik.

Seotud lood

Saated
  • 25.03.24, 14:00
Hea teenindus – kas pelgalt märtsikuu mööduv trend või püsiv kultuur?
Märts on hea teeninduse kuu, kuid teeninduskvaliteedi arendamine ja tunnustamine on aktuaalsed ka teistel kuudel aastas. Millised on hea teeninduse alustalad ja kui keeruline või lihtne on pakkuda head teenindust?
Saated
  • 26.02.24, 14:00
Raske klient või keeruline olukord – mis pärsib teeninduskvaliteeti?
Teeninduse igapäevatöös tuleb tihti ette keerulisi probleeme – rasked kliendid, kellega tuleb kohaneda ning olukorrast olenemata pakkuda neile kvaliteetset teenust. Individuaalne lähenemine ja klienditüüpide mõistmine aitab teenindajal olukorda lahendada.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele