• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 22.04.24, 14:48

Tippjuht: parema teeninduse võtmetegur on mentorlus

Aina rohkem ettevõtteid võtavad osa mentorluse programmist, et tõsta selle kaudu teeninduse kvaliteeti.
Kristi Arula, Priit Sipelgas ja Alyona Stadnik.
  • Kristi Arula, Priit Sipelgas ja Alyona Stadnik.
  • Foto: Äripäev
Enda kogemusi teeninduse taseme tõstmisest jagab SOL Eesti tegevjuht Priit Sipelgas. Koos Tele2 Eesti tippteenindaja Kristi Arulaga räägivad nad saates "Teeninduse teejuht" millist tuge vajavad selleks töötajad.
"Mentorlus on teeninduskvaliteedi kasvatamisel üks võtmetegureid," ütleb SOL Eesti tegevjuht Priit Sipelgas.
Tele2 Eesti tippteenindaja Kristi Arula jagab saates kogemusi Tele2 töötamisest, näiteks toob Arula toob välja, kuidas külg-külje kõrval mentorlus aitab uutel töötajatel paremini ja kiiremini kohaneda ja loob turvatunde.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sipelgas selgitab, et mentorluse edukus sõltub suuresti mõlema poole ehk mentori ja mentee suhtlusest.
Saates selgub, millised on võimalikud komistuskivid mentorprogrammide läbiviimisel.
Ühtlasi räägime, kuidas muuta ettevõtte teenindust paremaks ja kuidas kasutada mentorlust personalijuhtimises ja arendamises?
Saadet juhib Alyona Stadnik.
Tippjuht: parema teeninduse võtmetegur on mentorlus
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Küsi Äripäevalt

Tehisaru vastab sinu küsimustele Äripäevas ja kõigis teemaveebides ilmunud artiklite põhjal. Vastuse koostamisel ei võta tehisaru arvesse viimase päeva jooksul ilmunud artikleid.

Huvitavad küsimused


Äripäeva tehisaru otsib vastuseid artiklitest, mis on ilmunud Äripäevas, selle 14 teemaveebis ning Imelises Teaduses, Imelises Ajaloos ja Kalastajas viimase viie aasta jooksul. Vastuseid koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil aripaev@aripaev.ee.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele