• OMX Baltic0,52%267,26
  • OMX Riga−0,7%869,75
  • OMX Tallinn0,34%1 695,01
  • OMX Vilnius0,01%1 020,97
  • S&P 500−0,96%5 695,94
  • DOW 30−0,94%41 954,24
  • Nasdaq −1,18%17 923,9
  • FTSE 1000,28%8 303,62
  • Nikkei 2251,8%39 332,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,55
  • OMX Baltic0,52%267,26
  • OMX Riga−0,7%869,75
  • OMX Tallinn0,34%1 695,01
  • OMX Vilnius0,01%1 020,97
  • S&P 500−0,96%5 695,94
  • DOW 30−0,94%41 954,24
  • Nasdaq −1,18%17 923,9
  • FTSE 1000,28%8 303,62
  • Nikkei 2251,8%39 332,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,55
  • 30.09.24, 09:11

Sõiduõpetuse korüfee: autokoolide liidus kasutatakse oma positsioone ärihuvide kaitsmiseks

Transpordiameti korraldatud teooriaeksamite sisuline ja vormiline läbikukkumine on kahetsusväärne ja vajab parandamist, ent selle ümber lahvatanud üle-eestiline pahameeletorm varjab endas omajagu küünilisust, rõhutab osaühingu Autosõit juht Indrek Madar.
Sõiduõpetuse korüfee: autokoolide liidus kasutatakse oma positsioone ärihuvide kaitsmiseks
  • Sõiduõpetuse korüfee: autokoolide liidus kasutatakse oma positsioone ärihuvide kaitsmiseks Foto: Andras Kralla
“Kui autokoolide liit tuli välja probleemi sisuga – et küsimused olid vigased –, oli asi igati õige. Praegusel hetkel jääb vähemalt minule mulje, et kasutatakse oma positsiooni kutseliidus ära enda ärihuvide kaitseks. Ja see ei kipu olema enam autokoolide liidu põhikirjaga kooskõlas," rõhutas Madar "Äripäeva arvamusliidri" saates.
Nimelt rõhutas ta asjaolu, et suurimate kriitikute seas on inimesed, kes on ise praegu ja varem osalenud nende teooriaküsimuste koostamises.
“Kõige kurvem on ju see, et ametnikud ei ole neid küsimusi teinud. Need on teinud kolm hankes osalenut, kes valiti parimaks," selgitas Madar. “[Ühel neist kriitikutest] on ettevõte, mis igapäevaselt toodab õppematerjale ja reklaamib end transpordiameti eksamiküsimste autorina.”
Saates selgitab Madar, milles seisneb probleemi tuum tegelikult, milline on sõiduõpetuse tase Eestis ja millest see sõltub ning kes vastutab selle eest, et Eesti oleks liikluskultuur, mis vähendaks kahju ja kannatusi.
Intervjueeris Indrek Lepik.

Seotud lood

Saated
  • 22.09.24, 10:06
Äripäeva arvamusliider: liikluses külvab surma üks selge hoiak
Ehkki Eestis on toimunud aastakümnetega meeletud arengud liiklusohutuse juurutamisel, on viimase viie aasta trend kõike muud kui rõõmustav: õnnetusi on rohkem ja vigastatuid niisamuti.
Juhtkiri
  • 10.04.24, 06:00
E-riigi maine laguneb, sellel on tõsised tagajärjed
Haridus- ja teadusministeeriumis (HTM) paljastunud IT-suutmatus kahjustab Eesti e-riigi mainet, seades löögi alla majandusele üliolulised arendused, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Uudised
  • 10.04.24, 13:46
Kokku kukkunud eksamisüsteemi arendasid ministeeriumi enda töötajad
Riikliku eksamite infosüsteemi EIS, mis on viimastel päevadel paistnud silma tehniliste tõrgetega, arendasid välja haridus- ja teadusministeeriumi enda töötajad, ütles ministeeriumi asekantsler Henry Kattago.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele