Euroopa üks suurim e-pood Zalando näeb kõvasti vaeva, et muuta veebis ostlemine meelelahutuseks ja pakkuda sellega TikToki moodi kogemust.

- Veebipoodlemise maastik ja tarbijate ootused on kiirelt muutunud, kuidas püüab sellele vastata e-pood Zalando ning millist abi on Omnival kogukonna pakiautomaatidest ja rahvakullerist, arutatakse saates “E-kaubanduse areng ja tulevik”.
- Foto: Liis Treimann
Zalando toob ostlemisse meelelahutust. “See on praegu suur trend, selline TikToki-laadne kogemus: šoppamine peaks olema integreeritud meelelahutuse ja igapäevarutiiniga, olema võimalikult sujuv läbi teiste tegevuste,” rääkis Zalando turuarenduse ja strateegia juht Mariliis Karu saates “E-kaubanduse areng ja tulevik”.
Ta või välja, et ettevõte investeerib suuruse-soovitustesse, personaliseerib kliendikogemust ja kasutab tehisintellekti, et muuta ostlemine sujuvamaks ja tagastused täpsemaks.
Saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“ arutasid
Omniva Eesti ja Euroopa Liidu müügijuht Kristo Kõivumägi ning Mariliis Karu, kuidas on muutunud e-kaubanduse maastik Eestis ja Baltikumis, millised on tarbijate ootused ning kuidas kohalikud ja rahvusvahelised ettevõtted nendele vastavad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Juttu tuli ka Zalando ja Omniva koostööst, mis võimaldab ettevõtte Baltikumi klientidele laupäevast tarnet ja sujuvamat tagastusprotsessi.
Kõivumägi rääkis ka Omniva kogukonna pakiautomaatide võrgustikust ning kuidas rahvakuller aitab vastata kauba kiiresti kohale jõudmise ootusele.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp.
Zalando üritab käia TikToki jälgedes
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!