Millal muutub eraisikult eraisikule müük äriks, mil tuleb tulud deklareerida ja millised ohud varitsevad nii müüjat kui ostjat, arutatakse värskes Äripäeva raadio saates “E-kaubanduse areng ja tulevik”.
- 66% regulaarsetest e-ostlejatest kasutab uuringu järgi inimeselt inimesele ostu-müügiplatvorme. Foto: Panthermedia/Scanpix
Selleks oleme saatesse kutsunud maksu- ja tolliameti tulumaksu osakonna juhataja Madis Laasi ja Põhja prefektuuri Ida-Harju jaoskonna menetlustalituse juhi Inna Toateri.
Nad avavad eraisikult eraisikule müügiga seotud tagamaid, jagavad, mis on neil erilise jälgimise all ja kuidas pettusi vältida. Juttu tuleb ka sellest, kui palju jääb riigil pettuste tõttu tulu saamata, kui palju inimestelt siiski raha välja petetakse ja mis on levinumad skeemid, millest hoiduda.
Samuti jagab maksu- ja tolliamet eraisikutele soovitusi, kuidas on kõige lihtsam tulu deklareerida.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp.
Eraisikult eraisikule müük: millal saab sellest äri ja kuidas pettustest hoiduda
Seotud lood
Turunduslike ja käitumuslike andmete kogumist digitaalses keskkonnas mõjutavad värsked uuendused. Mida tähendavad need nii digiturundajatele kui e-poodnikele, räägime värskes “E-kaubanduse arengu ja tuleviku” saates valdkonna tipptegijaga.
"E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu sellest, kuidas praegune majanduslik olukord on mõjutanud tarbijate käitumist e‑kauplustes. Selleks oleme saatesse kutsunud SEB Eesti majandusanalüütiku Mihkel Nestori ja DPD Eesti müügi- ja turundusjuhi Janek Kivimurru.
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?