Aprilli alguses Ki?injovis toimunud SRÜ ja Balti riikide raudteejuhtide kohtumisel kirjutati alla lepingule, mille kohaselt hakatakse pidama arvestust igat liiki vagunite ja konteinerite üle. RE Eesti Raudtee peadirektori Parbo Juchnewitschi sõnul tähendab see, et kõik vagunid saadetakse peale kauba kohaletoimetamist võimalikult kiiresti koduriiki tagasi ka juhul, kui neile ei ole tagasiteel peale laadida kaupa. Sellega tekib vagunitel 20protsenti rohkem tühisõite, mis teeb kaubaveo raudteel Juchnewitchi väitel orienteeruvalt kolm korda kallimaks. Praegu on Eesti Raudteel kokku ligikaudu 6000 vagunit. ÄP
Teede- ja sideministeerium töötab koostöös rahandusministeeriumiga välja maanteede maksustamise seaduseelnõu. Eelnõu näeb ette igal aastal kütuseaktsiisi järk-järgulist tõstmist. Aastaks 2000 peab bensiini hind Eestis moodustama 80 protsenti maailmaturu hinnast ehk 3--4 krooni liitrilt. Alles sellise hinnataseme juures võib teede- ja sideministeeriumi asekantsleri Väino Soonikese sõnul rääkida maanteede korrashoiule minevatest reaalsetest summadest.
Lisaks kütuseaktsiisi tõstmisele planeeritakse ka raskete, üle 12 tonni kaaluvate veokite maksustamist. ETA