• OMX Baltic0,14%274,17
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,54%1 744,46
  • OMX Vilnius0,07%1 054,75
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,39%8 208,76
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,35
  • OMX Baltic0,14%274,17
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,54%1 744,46
  • OMX Vilnius0,07%1 054,75
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,39%8 208,76
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,35
  • 18.03.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turismiamet korraldab kooliõpilaste jaoks messi

Senised kogemused näitavad, et õpilasekskursioonide valik ja müük toimub sageli kõrvalisi ja kõveraid kanaleid pidi, lausus Lõhmus. «Meil on tagasiside, et on tekkinud mitmeid põrandaaluseid firmasid, kes kopeerivad teise firma toodet ja müüvad seda maksude maksmisest kõrvalehoidmise arvel tunduvalt odavamalt,» märkis ta.
Lõhmuse sõnul peaks üritus Matkamiks seda turuosa korrastama.
Lõhmuse sõnul on Matkamiksi eesmärk tuua kokku kooliekskursioonide ostjad ja müüjad ning anda pilt puhkamisvõimalustest Eestis. Lõhmus rääkis, et viimase paari aasta kogemuste põhjal reisivad eestlased meeleldi oma kodumaal ja nõudlus Eesti-siseste ekskursioonide järele on suur. Eelmisel suvel tegutses Eestis 17 turismiinfopunkti. Selle aasta jooksul suureneb infopunktide arv veelgi.
Andrus Nõmm turismiametist lausus, et reisimüügilaadal Matkamiks osalevad muuseumid, looduspargid, turismitalud ja teised väikeettevõtjad, samuti Eesti-siseste reisidega tegelevad firmad. Eilse seisuga oli reisimüügilaadale registreerunud 40 ettevõtet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.24, 13:20
Kuidas tehisintellektiga saavutada selge konkurentsieelis?
Selleks, et olla edukas, ei piisa enam pelgalt heast tootest või teenusest – vaja on midagi enamat. Enamani jõuab siis, kui aeg, raha ja närvid pole viimse piirini pingul ning ei pea “tulekahjude kustutamisega” tegelema. Tõeline konkurentsieelis tuleb oskusest kohanduda ja kasvada koos tehnoloogiaga. BeyondCode AI jagab, kuidas leida võimalus ennast rakendada vaid seal, kus on sellest päriselt kõige rohkem kasu, aga ka kõik muu tehtud saada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele