Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kütuseturg 2007. aastal?

    Kindlasti on kütuse jae- müügiturul üks kohalik jaemüügikett ja siis hulk välismaiseid. Kui palju täpselt neid välismaiseid siis siin turul tegutseb, no tont seda teab.
    Oluline erinevus tänasega võrreldes on see, et suurenenud on mehitamata jaamade osatähtsus, sest tööjõukulu on kütusemüügil väga oluline. Linnades mehitamata jaamu nii väga palju ei tekigi. Sellised jaamad tekivad rohkem maapiirkondadesse, kus läbimüük on väiksem. Kütuse jaemüük on seotud suurte investeeringutega ja selliseid investeeringuid keegi lühiajaliste plaanidega küll ei tee. Arvan, et praegu Eestis tegutsevad välisfirmad jäävad siia turule püsima.
    Kindlasti väheneb väikeste kütusefirmade osa. Keskkonnanõuete järgimine eeldab mahukaid investeeringuid, mida ühe tankla pidajad ei ole suutelised tegema. Kindlasti hakkab ka riik tulevikus tänasest enam reguleerima aktsiisikaupadega kauplemist ja see seab ettevõtete omakapitalile kindlasti oluliselt rängemad nõudmised.
    Mis bensiini hinnaga juhtub, seda ei oska küll ennustada. Kindlasti on bensiin tänasega võrreldes kallim. Ei oska öelda ühtegi põhjust, miks hind ei peaks jõudma järele Põhjamaade kütusehinnale. Kui majandus kasvab sama kiiresti, siis jõuame põhjanaabritele kümne aastaga kindlasti järele.
    On positiivne, et Eesti fir-mad on jõudnud äratundmiseni, et koos on kasulikum.
    Kahju, et Eesti riik on tugevalt küljega, mitte näoga, kütuseturu poole.
    Turult on kadumas Eesti Kütus. Võib-olla ainult kaubamärk on veel olemas. Riik oleks oma osaluse võinud selles valdkonnas säilitada. Soome riik on ainult Nestet tugevdanud.
    Ma usun, et kümne aasta pärast tegutseb kütuseturul Eesti kapitalile kuuluv kütusefirma. Arvan, et see firma, mis nüüd ühinemise teel tekib, peaks turule ka pikemaks ajaks jääma.
    Usun, et praegu Eesti turul tegutsevad välisfirmad on siin ka kümne aasta pärast. Nad ei ole tulnud mitte selleks siia, et tõsta natukeseks ajaks oma lipp üles ja siis ära minna.
    Välisfirmad on siia selleks tulnud, et siit edasi vaadata Venemaa turgu.
    Kolm aastat tagasi olid Venemaal Vene autod, mis tarbisid vene kütust. Täna on iga endast lugupidav Vene ärimees ostnud endale hea auto ja ta on ka äratundmiseni jõudnud, et sõites halva bensiiniga, ei pea tal see auto sugugi kaua vastu.
    Hulgimüük on praegu Eestis suures osas soomlaste käes. Mis saab kütuse hulgimüügist kümne aasta pärast, see oleneb sellest, millise kapitali paigutavad kütuseärisse Eesti firmad.
    Kui läheb väga raskeks, siis ühinetakse edasi.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.