Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kütuseturg 2007. aastal?

    Kindlasti on kütuse jae- müügiturul üks kohalik jaemüügikett ja siis hulk välismaiseid. Kui palju täpselt neid välismaiseid siis siin turul tegutseb, no tont seda teab.
    Oluline erinevus tänasega võrreldes on see, et suurenenud on mehitamata jaamade osatähtsus, sest tööjõukulu on kütusemüügil väga oluline. Linnades mehitamata jaamu nii väga palju ei tekigi. Sellised jaamad tekivad rohkem maapiirkondadesse, kus läbimüük on väiksem. Kütuse jaemüük on seotud suurte investeeringutega ja selliseid investeeringuid keegi lühiajaliste plaanidega küll ei tee. Arvan, et praegu Eestis tegutsevad välisfirmad jäävad siia turule püsima.
    Kindlasti väheneb väikeste kütusefirmade osa. Keskkonnanõuete järgimine eeldab mahukaid investeeringuid, mida ühe tankla pidajad ei ole suutelised tegema. Kindlasti hakkab ka riik tulevikus tänasest enam reguleerima aktsiisikaupadega kauplemist ja see seab ettevõtete omakapitalile kindlasti oluliselt rängemad nõudmised.
    Mis bensiini hinnaga juhtub, seda ei oska küll ennustada. Kindlasti on bensiin tänasega võrreldes kallim. Ei oska öelda ühtegi põhjust, miks hind ei peaks jõudma järele Põhjamaade kütusehinnale. Kui majandus kasvab sama kiiresti, siis jõuame põhjanaabritele kümne aastaga kindlasti järele.
    On positiivne, et Eesti fir-mad on jõudnud äratundmiseni, et koos on kasulikum.
    Kahju, et Eesti riik on tugevalt küljega, mitte näoga, kütuseturu poole.
    Turult on kadumas Eesti Kütus. Võib-olla ainult kaubamärk on veel olemas. Riik oleks oma osaluse võinud selles valdkonnas säilitada. Soome riik on ainult Nestet tugevdanud.
    Ma usun, et kümne aasta pärast tegutseb kütuseturul Eesti kapitalile kuuluv kütusefirma. Arvan, et see firma, mis nüüd ühinemise teel tekib, peaks turule ka pikemaks ajaks jääma.
    Usun, et praegu Eesti turul tegutsevad välisfirmad on siin ka kümne aasta pärast. Nad ei ole tulnud mitte selleks siia, et tõsta natukeseks ajaks oma lipp üles ja siis ära minna.
    Välisfirmad on siia selleks tulnud, et siit edasi vaadata Venemaa turgu.
    Kolm aastat tagasi olid Venemaal Vene autod, mis tarbisid vene kütust. Täna on iga endast lugupidav Vene ärimees ostnud endale hea auto ja ta on ka äratundmiseni jõudnud, et sõites halva bensiiniga, ei pea tal see auto sugugi kaua vastu.
    Hulgimüük on praegu Eestis suures osas soomlaste käes. Mis saab kütuse hulgimüügist kümne aasta pärast, see oleneb sellest, millise kapitali paigutavad kütuseärisse Eesti firmad.
    Kui läheb väga raskeks, siis ühinetakse edasi.
  • Hetkel kuum
Villu Zirnask: üle poole ESGst on udukudumine. Saatana advokaadid au sisse!
Kuna eurodirektiividega lisandub ettevõtteid, mis peavad kestlikkusinfot avaldama, siis kehvasti põhjendatud roheinfo kogus pigem kasvab, kirjutab majandusajakirjanik, Äripäeva teemaveebi Finantsuudised.ee juht Villu Zirnask.
Kuna eurodirektiividega lisandub ettevõtteid, mis peavad kestlikkusinfot avaldama, siis kehvasti põhjendatud roheinfo kogus pigem kasvab, kirjutab majandusajakirjanik, Äripäeva teemaveebi Finantsuudised.ee juht Villu Zirnask.
Musk kergitas oma tehistaibu idu väärtuse 18 miljardini
Tesla juhi Elon Muski tehistaipu (AI) arendava idufirma xAI koguväärtus kerkis 18 miljardi dollarini, kui tuntud riskikapitalistid ostsid ettevõttes kuue miljardiga osaluse.
Tesla juhi Elon Muski tehistaipu (AI) arendava idufirma xAI koguväärtus kerkis 18 miljardi dollarini, kui tuntud riskikapitalistid ostsid ettevõttes kuue miljardiga osaluse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
PRIA tüürib kontrolliorganist rohkem nõustavaks ettevõtteks
PRIA värske peadirektor Margus Noormaa on seda meelt, et muutustest ei ole pääsu. Seda enam, et viimased 17 aastat on organisatsioon olnud oma tegemistes üsna stabiilne. Noormaa sõnul ongi tema põhikompetents muudatuste juhtimine.
PRIA värske peadirektor Margus Noormaa on seda meelt, et muutustest ei ole pääsu. Seda enam, et viimased 17 aastat on organisatsioon olnud oma tegemistes üsna stabiilne. Noormaa sõnul ongi tema põhikompetents muudatuste juhtimine.
Marko Pomerants: ratsarünnakuga ei saavuta rohepööret ega -lepet
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Arengutreener Sandra Sillamaa avaldas, kuidas suutis taastuda läbipõlemisest
Kõige olulisem elus on luua üldse selgus, millega ma pean tegelema, rääkis muusik ja arengutreener Sandra Sillamaa, kes kuus aastat tagasi põles korralikult läbi.
Kõige olulisem elus on luua üldse selgus, millega ma pean tegelema, rääkis muusik ja arengutreener Sandra Sillamaa, kes kuus aastat tagasi põles korralikult läbi.
Eestlased ei võta rahatarkust praktikasse just nendel põhjustel
Eestlaste puhul on väga huvitav, et tahetakse muudkui targemaks saada, aga teadmiste praktikasse rakendamine tuleb palju vaevalisemalt, seda ka rahatarkuse puhul, rääkis investor ja ettevõtja Triin Hertmann.
Eestlaste puhul on väga huvitav, et tahetakse muudkui targemaks saada, aga teadmiste praktikasse rakendamine tuleb palju vaevalisemalt, seda ka rahatarkuse puhul, rääkis investor ja ettevõtja Triin Hertmann.