Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eenmaa auto neelab kogu autohooldusraha

    Ants Leemets kinnitas eile, et lisaeelarvest taotletav 98 000 krooni on sisuliselt mõeldud linnapea ametiauto Nissan Maxima aastaseks hoolduskuluks tagantjärele.
    Kuna eelmine linnapea Robert Lepikson sõitis isikliku autoga, ei olnud Tallinna põhieelarves linnapea ametiauto hoolduskulusid ette nähtud.
    Kavandatav 98 000 krooni jaguneb Leemetsa sõnul terve 1997. aasta peale, sest keskmiselt maksab linn linnapea auto eest 9000 krooni kuus seda rentivale ASile Autal.
    Hoolduskulu sisaldab peale jooksva remondi ka kütuseraha.
    Kokku on Tallinna eelarves tänavu autode hoolduskuludeks ette nähtud 122 000 krooni, mis jaguneb 16 liisitud Opeli vahel, rääkis Leemets. Seega on keskmine autohoolduskulu koos kütusega 7600 krooni kuus.
    Üldisteks sõidukite ülalpidamiskuludeks kinnitas linn selle aasta eelarves 1,73 miljonit krooni.
    Kui teiste autode kulud olid kaetud põhieelarvega, siis linnapea autole seal kulutusi ette ei nähtud, kuigi 1995. aasta novembris välja lastud Nissaniga sõitsid enne linnapead õigusnõunik ja Leemets ise.
    Linnasekretär Toomas Sepa kinnitusel on lisaeelarvest taotletav summa mõeldud kõigile linnavalitsuse poolt renditavatele autodele.
    Sepa sõnul tingis 98 000 krooni taotlemise lisaks linnapeale auto rentimisele ka kütuse kallinemine, täiendava transpordi tellimine suuremahulisteks vedudeks ja asjaolu, et odavamad rendiautod sai linn tänavu esimese kvartali jooksul.
    Alates tänavu jaanuarist rendib linn Opeli marki autosid vähempakkumise võitnud ASilt Refit.
    Ainsana tegi linn Leemetsa sõnul erandi linnapeale, loobudes ühest pakutud Opel Astrast ja rentides Ivi Eenmaale sõiduki Nissan Maxima 3,0 QX ASilt Autal.
    ASiga Refit sõlmitud lepingu järgi sisaldab ametisõidukite rendimakse limiidi kohaselt ka kulutatud kütust hinnaga 5,80 krooni liiter.
    Rendimakse sisaldab 52 korda aastas auto pesemist, sõiduki kohustuslikku hooldust, talvekumme, mobiiltelefoni varustust, mootorsõiduki maksu, kohustuslikku ja kaskokindlustust, esiklaasikindlustust ja ööpäevaringset hädaabiteenust.
    Linnavalitsuse määruse järgi võivad kõrgemad linnametnikud sõita kuus läbi 250 liitrit kütust, teised 200 liitrit.
    Tuleva aasta linnaeelarves on autode hoolduskuluks planeeritud 1,9 miljonit krooni.
    Neljapäeval volikogus esimese lugemise läbinud ligi 50 miljoni kroonine lisaeelarve on Leemetsa sõnul mõeldud peamiselt selleks, et katta kulud, mida Tallinna selle aasta 2,1 miljardi kroonine põhieelarve ei sisaldanud. Lisaeelarve jäi kinnitamata, sest polnud laekunud selle peamist katteallikat -- pangaaktsiate müügiraha. BNS
  • Hetkel kuum
Mart Võrklaev: Eesti seisab Euroopas väikeettevõtete, mitte Bolti ärihuvide eest
Euroopa Liidu käibemaksureform, millega Eesti ei nõustu, ei too Bolti-sugustele platvormidele ühtegi uut maksukohustust, küll aga neidsamu platvorme kasutavatele väikeettevõtetele ja eraisikutele, kirjutab rahandusminister Mart Võrklaev.
Euroopa Liidu käibemaksureform, millega Eesti ei nõustu, ei too Bolti-sugustele platvormidele ühtegi uut maksukohustust, küll aga neidsamu platvorme kasutavatele väikeettevõtetele ja eraisikutele, kirjutab rahandusminister Mart Võrklaev.
Nullist tuhandeteni: kuidas investeerida kasumlikult väikeste summadega
Nagu ütleb vanasõna, siis tasa sõuad, kaugele jõuad. Noored investorid, kes oma rahamasinad käima on lükanud, räägivad miks ja kuidas nad väikseid summasid investeerides tuhandeteni on jõudnud.
Nagu ütleb vanasõna, siis tasa sõuad, kaugele jõuad. Noored investorid, kes oma rahamasinad käima on lükanud, räägivad miks ja kuidas nad väikseid summasid investeerides tuhandeteni on jõudnud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Nädala lood: vahetusid juhid, müüdi ärisid ja mõtted kaitsetööstuse osas Eestis
Sel nädalal kõnetasid Äripäeva lugejaid erinevad lood, mis olid juhtimise, äride müügi ja kaitsetööstuse teemadel.
Sel nädalal kõnetasid Äripäeva lugejaid erinevad lood, mis olid juhtimise, äride müügi ja kaitsetööstuse teemadel.
Päikeseparkide arendaja: roheenergiat on Eestis juba rohkem, kui tarbida jõuame
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Saksamaa töötas välja „rohelise tööstuse“ kontseptsiooni
Saksamaa majandus- ja kliimakaitseministeerium esitles kontseptsiooni, mille eesmärgiks on vähendada süsinikuheidet olulisemates tööstusharudes.
Saksamaa majandus- ja kliimakaitseministeerium esitles kontseptsiooni, mille eesmärgiks on vähendada süsinikuheidet olulisemates tööstusharudes.
Raadiohommikus: puidutööstuse ebakindlus, rahatarkus ja lisaeelarve takerdumine
Nädala viimases hommikuprogrammis arutame riigi lisaeelarve üle, kuuleme seisust puidutööstuses ning räägime keskmisest palgast ja rahatarkusest.
Nädala viimases hommikuprogrammis arutame riigi lisaeelarve üle, kuuleme seisust puidutööstuses ning räägime keskmisest palgast ja rahatarkusest.