Ühisvara probleem on, et inimesed aja jooksul muutuvad, seega on hea lahendus lahusvara ehk selgelt määratletud, kes mille üle otsustab, rääkis pangandustegelane ja investor Heldur Meerits saates “Tippkohtumine”.
Äripäev taasavaldab viimase suure intervjuu Heldur Meeritsaga.
Alguses on noored inimesed nii-öelda seitsmendas taevas ja neile tundub pühaduse teotamine niisugustest teemadest rääkimine, aga kui nüüd natukenegi ette mõelda, siis soovitan väga tungivalt lahusvara, rääkis Meerits.
Samuti tuleb arvestada, et armumise faas muudab maailma hoopis teistsuguseks sõnas ta. “See kestab umbes kuus kuni kaheksa kuud ja pärast seda muutub kõik proosalisemaks ja kainemaks.”
Kui seal peidus on mõni probleem, ei hakka see kindlasti kohe silma, lisas Meerits.
Jätkub intervjuu
Heldur Meeritsaga:Kümme aastat tagasi kirjutasite arvamusartikli, et majanduse paranemiseks oleks Eestis vaja suurt ja põhjalikku kriisi, et lõppeks paigalseis ja tähelepanu suunataks õigesse suunda. Kas viimaste aastate kriisid on sobinud?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veel eelmise aasta lõpuni omas Heldur Meerits 10 protsenti Porto Franco arenduses. "Kasumit müügist ei saanud. Kui sai, siis nii kopikaid, et ei hakanud silma," rääkis ettevõtja, investor ja LHV nõukogu liige Heldur Meerits.
Rikaste TOPi esikoha haaranud ettevõtja saavutas rekordi – mitte kunagi varem pole võitja vara väärtus olnud nii suur.
Vastukaja Äripäeva juhtkirjale
Kulude kärpimisele leidub küllap ka teisi meetodeid kui Elon Muski kasutatav, kuid tema oma on väga tõhus. Pigem vajame ka siin Maarjamaal oma Muski, kes muudaks riigi meile jõukohaseks, kirjutab ettevõtja ja LHV nõukogu liige Heldur Meerits vastukajas Äripäeva juhtkirjale.
Toomsalu: lahkun kahel põhjusel
LHV Grupi nõukogu liikme ja aktsionäri Heldur Meeritsa sõnul on tal Madis Toomsalu lahkumisest kahju, sest tegemist on väga silmapaistva juhiga.
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis
Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.