Süüteküünal juhib süütepoolist tuleva kõrgepinge põlemiskambrisse ja tekitab elektroodide vahel sädeme, mis süütab kokkusurutud küttesegu. Süüteküünlale esitatavad nõuded on eriti kõrged pidevalt muutuvates tingimustes, näiteks linnasõidul, kus liiklus on ebaühtlane, või maanteel, kus sõidetakse kiiresti.
Boschi süüteküünla tootevaliku uusima toote -- Bosch Super 4 -- töö põhineb liugsädetehnikal. Süütesäde siirdub keskelektroodist ühele neljast külgmaanduselektroodist kahel eri viisil, valides alati parima teekonna -- kas hüppab ühele neljast maanduskülgelektroodist või libiseb keskelektroodist isolaatori pinda mööda ja hüppab siis maanduskülgelektroodile. Kokku on sädemel seega kaheksa võimalust hüpata keskelektroodist maanduselektroodile.
Kuna säde hüppab nelja külgelektroodi ja hõbetatud keskelektroodi vahel, kuluvad need aeglasemalt ja küünal on töökindlam kui tavalised, väiksema arvu külgelektroodidega süüteküünlad. Küünla ressurss sõltub loomulikult eelkõige auto mootori seisundist, kuid müügijuht Kaupo Kallaste sõnul peaks nad vastu pidama 50 000--60 000 kilomeetrit. Tavalistes otsesädemeküünaldes põhjustab nõgitumine voolukadu elektroodide vahel, tekitades süütekatkestusi. Liugsädetehnikaga varustatud süüteküünalde eeliseks on lisaks süütamiskindlusele ka nõge eemaldav omadus.
Selline küünal tahmub aeglasemalt, tagades suurema töökindluse. Kui süütesäde hüppab nõetunud isolaatorilt maanduselektroodile, põleb nõgi ära enne, kui ta hakkab tekitama süütekatkestusi.
Bosch Super 4 ei vaheta välja senitoodetud Boschi süüteküünlaid, tegu on valiku laiendamisega. Kui tavalised süüteküünlad maksavad alates paarikümnest kroonist, siis Bosch Super 4 on märgatavalt kallim -- Kallaste sõnul umbes 60 krooni. Arvestades aga suuremat töökindlust, efektiivsemat külmkäivitust ja auto paranenud dünaamikat, pakub Bosch Super 4 odavamatele süüteküünaldele siiski konkurentsi.