Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lexuse pisiauto

    polegi nii pisike

     
    Uus Lexus IS200 ründab Euroopas BMW 3-seeria positsioone, olles pisim ja odavaim Toyota luksmargi esindaja.
    Jaapani suurima autotootja Toyota Euroopa mudelivalikus pole seni olnud tagaveolist sportlikku sedaani. Kolmas Lexus, mis Euroopa turule jõudmas -- Lexus IS200, täidab selle tühimiku, rünnates BMW 3-seeriat ning Alfa Romeo 156. Numbri kohaselt on tegu väikseima Lexusega, mida iial toodetud (eelmiste mudelite nimed on LS400 ja GS300).
    Euroopa konkurentidele hakkab kindlasti meelehärmi valmistama IS200 äärmiselt lühike lisavarustuse nimekiri. See ei tähenda kehva varustust -- vastupidi, kõik see, mis tavaliselt saada täiendava raha eest, on Toyota mahutanud baashinna sisse. Standardvarustuses lubatakse konditsioneeri, kuue plaadiga CD-mängijat, nelja turvapatja jpm.
    Kuna auto on sihitud erinevalt senistest Lexustest Euroopa turule, võib talle ennustada samaväärset edu, kui on saavutanud Toyotad.
    Euroopas müüki tulev modifikatsioon saab jõuallikaks 2-liitrise kuuesilindrilise rivimootori, koduturul Jaapanis pakutakse ka neljasilindrilist.
    Käigukast on esmakordselt selles autoklassis kuue-, mitte viiekäiguline, soovi korral võib valida ka neljakäigulise automaatkastiga mudeli. Ainulaadne omas klassis on ka standardis 17tolliste velgede kasutamine (215/45R17).
    Kogu salong jätab äärmiselt sportliku mulje. Eriti muljetavaldav on auto näidikuplokk, mis koosneks justkui üksteise otsa pikitud suurendatud käekelladest.
    Jaapanis on IS200 juba müügis, kuid seal kannab ta nime Toyota Altezza.
    Euroopa turule lubatakse IS200 paisata kevadel. Hind pole veel selge, kuid vähemalt Inglismaal tõotab see jääda madalamaks kõigist rivaalide hindadest.
    Toyota jätkab Euroopasse tungimist Lexuse abil ka edaspidi. Aastaks 2002 peaks Euroopa teedel sõitma viis uut Lexuse mudelit. Senistele autodele peaksid lisanduma universaal, kupee, samuti nelja ratta veoline mudel.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Karoli Niilus: riigihangetega saab aidata lahendada keskkonna- ja sotsiaalprobleeme
Riigihanked peidavad endas paljudele teadmata ressurssi – võimalust laiemalt toetada ühiskondlikku toimetulekut, kirjutab rahandusministeeriumi riigihangete ja riigiabi osakonna nõunik Karoli Niilus.
Riigihanked peidavad endas paljudele teadmata ressurssi – võimalust laiemalt toetada ühiskondlikku toimetulekut, kirjutab rahandusministeeriumi riigihangete ja riigiabi osakonna nõunik Karoli Niilus.
Sellele sektorile ma niipea raha ei panusta
Arvate, et lennureisijad kannatavad, kui lennud ära jäävad ja lennujaamad umbes on? Need kannatused on köömes võrreldes lennufirma aktsionäri kannatustega.
Arvate, et lennureisijad kannatavad, kui lennud ära jäävad ja lennujaamad umbes on? Need kannatused on köömes võrreldes lennufirma aktsionäri kannatustega.
Nelja Eesti juhi teed tippu - kriisiloits, ettemääratus ja õpetaja võimendus
Värskes Äripäeva raadio saates "Juhi jutud" võtame kokku kuulajate lemmiksaated ja nopime nendest välja neli põnevat kildu Eesti juhtidelt. Tänases saates saavad sõna Eesti suurima panga Swedbanki juht Olavi Lepp, 2020. aastal Eesti parimaks kooliks valitud Uulu põhikooli juht Egle Rumberg, noorim Tallinna börsi firmade juht ehk Arco Vara juht Miko-Ove Niinemäe ja LHV grupi juht Madis Toomsalu, kes pälvis tänavu tunnustuse parim juht.
Värskes Äripäeva raadio saates "Juhi jutud" võtame kokku kuulajate lemmiksaated ja nopime nendest välja neli põnevat kildu Eesti juhtidelt. Tänases saates saavad sõna Eesti suurima panga Swedbanki juht Olavi Lepp, 2020. aastal Eesti parimaks kooliks valitud Uulu põhikooli juht Egle Rumberg, noorim Tallinna börsi firmade juht ehk Arco Vara juht Miko-Ove Niinemäe ja LHV grupi juht Madis Toomsalu, kes pälvis tänavu tunnustuse parim juht.
Müüt versus tegelikkus: inimesed peavad keskklassiks tegelikkuses pigem jõukaid
Swedbanki Rahaasjade Teabekeskuse uuringust selgus, et inimeste ettekujutus keskklassist on hoopis midagi muud kui selle tegelikkus.
Swedbanki Rahaasjade Teabekeskuse uuringust selgus, et inimeste ettekujutus keskklassist on hoopis midagi muud kui selle tegelikkus.
Segadused Türgi sadamas: Eesti ettevõte kisti Venemaa viljavarguste skeemi
Türgi võimud on Ukraina prokuratuuri palvel kinni pidanud laeva, milles on ligi 7000 tonni Ukrainast pärit nisu. Kahtlustatakse, et tegu on Ukrainast varastatud teraviljaga. Veose tarnija on aga Tartus registreeritud ettevõte, mille juht on teatanud laevaomaniku väitel veose täielikku legitiimsust, kirjutab Logistikauudised.
Türgi võimud on Ukraina prokuratuuri palvel kinni pidanud laeva, milles on ligi 7000 tonni Ukrainast pärit nisu. Kahtlustatakse, et tegu on Ukrainast varastatud teraviljaga. Veose tarnija on aga Tartus registreeritud ettevõte, mille juht on teatanud laevaomaniku väitel veose täielikku legitiimsust, kirjutab Logistikauudised.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.