• OMX Baltic0,35%301,06
  • OMX Riga−0,05%892,51
  • OMX Tallinn0,66%2 082,41
  • OMX Vilnius0,36%1 206,79
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,25%8 801,36
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,99
  • OMX Baltic0,35%301,06
  • OMX Riga−0,05%892,51
  • OMX Tallinn0,66%2 082,41
  • OMX Vilnius0,36%1 206,79
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,25%8 801,36
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,99
  • 26.03.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ehmatavalt uudset pakutakse üliharva

Motorex ehmatab küll 12tonnise meresõiduki, kiiruse poolest maailmakuulsa Mercedes -Benz GLK-GTRi ning vanade mootorratastega, aga jätab uudse autotarviku otsija rõõmuta.
Peaaegu kõik tarvikute esitlejad ütlesid kui ühest suust, et jah, oleme küll kauba ainumüüjad Eestis, aga kaubad on samalaadsed kui teistelgi ja pealegi juba mõnda aega müügil. Eriti paistis see silma näitusel domineerinud rehvimüüjate puhul.
Rahva seas levinud väidet, et autosid on messil vähe, pilk näitusesaali ei kinnitanud. Kõrvuti automüügifirmadega oli eksklusiivseid autosid nii kummi-, helitehnika kui tehnilise hoolde seadmete müüjate ekspositsioonis. Nii ei jää nägemata aasta auto Ford Focus ega Margus Murakase ja Toomas Sildmäe ralliauto Subaru Impreza.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Automüüjaid oli aga tõesti vähe, sest enamik neist otsustas tänavuse Motorexi vahele jätta ja edaspidi osaledagi vaid üle aasta.
Osalenute seas tõusis esile Audi sportkupeega TT, millele sekundeeris viieukseline A3. Mitsubishil olid väljas Space Star ja Space Wagon ning luksusmaastur Pajero Sport, ?kodal Octavia Combi, Volvol S80 T6. Oma panuse andsid ka Mazda ja Daewoo. Ekspositsioonisaali ühes nurgas võivad külastajad näha, kuidas on edasi arenenud kunagise NSVLi üks juhtivaid autotootjaid GAZ.
Mootorrattasõbrad saavad vaadata nii Suzukit, Kawasakit kui Harley Davidsoni, kevadiselt jäävabadele vetele viitas uhke veesõidukite väljapanek. iis ilmub nähtavale lukuava. Samalaadset lahendust kohtab Alfa Romeol, kuid pagasiruumi katte juures.
USA turule, pretendeerib ta nagu 1993. aastal turule toodud Mondeo maailmaauto tiitlile. Analoogiat leiab, sest Mondeo kandis aasta auto tiitlit viis aastat tagasi.
Audi TT Coupé on seekordse Motorexi üks pilkupüüdvamaid autosid.
Messil reklaamiti Devloni poleerimispalli, mis ei aja poleeritavat pinda kuumaks ja sobib iga puuriga.
Uuena peaaegu 7 miljonit krooni maksev, 12,88 meetrit pikk, 4,20 meetrit lai ning 12 tonni kaaluv Storebro Royal Cruiser 420 Baltic, mille tippkiiruseks on 28 sõlme.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele