Motorex ehmatab küll 12tonnise meresõiduki, kiiruse poolest maailmakuulsa Mercedes -Benz GLK-GTRi ning vanade mootorratastega, aga jätab uudse autotarviku otsija rõõmuta.
Peaaegu kõik tarvikute esitlejad ütlesid kui ühest suust, et jah, oleme küll kauba ainumüüjad Eestis, aga kaubad on samalaadsed kui teistelgi ja pealegi juba mõnda aega müügil. Eriti paistis see silma näitusel domineerinud rehvimüüjate puhul.
Rahva seas levinud väidet, et autosid on messil vähe, pilk näitusesaali ei kinnitanud. Kõrvuti automüügifirmadega oli eksklusiivseid autosid nii kummi-, helitehnika kui tehnilise hoolde seadmete müüjate ekspositsioonis. Nii ei jää nägemata aasta auto Ford Focus ega Margus Murakase ja Toomas Sildmäe ralliauto Subaru Impreza.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Automüüjaid oli aga tõesti vähe, sest enamik neist otsustas tänavuse Motorexi vahele jätta ja edaspidi osaledagi vaid üle aasta.
Osalenute seas tõusis esile Audi sportkupeega TT, millele sekundeeris viieukseline A3. Mitsubishil olid väljas Space Star ja Space Wagon ning luksusmaastur Pajero Sport, ?kodal Octavia Combi, Volvol S80 T6. Oma panuse andsid ka Mazda ja Daewoo. Ekspositsioonisaali ühes nurgas võivad külastajad näha, kuidas on edasi arenenud kunagise NSVLi üks juhtivaid autotootjaid GAZ.
Mootorrattasõbrad saavad vaadata nii Suzukit, Kawasakit kui Harley Davidsoni, kevadiselt jäävabadele vetele viitas uhke veesõidukite väljapanek. iis ilmub nähtavale lukuava. Samalaadset lahendust kohtab Alfa Romeol, kuid pagasiruumi katte juures.
USA turule, pretendeerib ta nagu 1993. aastal turule toodud Mondeo maailmaauto tiitlile. Analoogiat leiab, sest Mondeo kandis aasta auto tiitlit viis aastat tagasi.
Audi TT Coupé on seekordse Motorexi üks pilkupüüdvamaid autosid.
Messil reklaamiti Devloni poleerimispalli, mis ei aja poleeritavat pinda kuumaks ja sobib iga puuriga.
Uuena peaaegu 7 miljonit krooni maksev, 12,88 meetrit pikk, 4,20 meetrit lai ning 12 tonni kaaluv Storebro Royal Cruiser 420 Baltic, mille tippkiiruseks on 28 sõlme.