• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuum suvi kasvatab joogimüüjate käibeid

    Õlle ja vee tarbimine kasvas juunis ja juulis kolmandiku võrra. Kõige enam on suurenenud aga kalja tarbimine. Eelmise aasta juuniga võrreldes müüdi kalja 14 korda enam.
    Kui õlle joomise kasvule on kaasa aidanud reklaamitegevus, Õllesummer ja ajakirjanduse aktiivne huvi, siis kalja ostavad inimesed Tartu Õlletehase juhataja Tarmo Noopi hinnangul nostalgiatundest kollaste kaljavaatide vastu.
    Läti kalja turustava hulgifirma ASi Hadler müügidirektori Janek Mellikovi sõnul maitseb kali ka praegustele lastele, asendades edukalt Coca-Cola jooke.
    Lastele maitsevad tõenäoliselt magusamad kaljad, nende vanematele aga mõrumad, hindab kalja joomist Rootsi kalja importiva ASi Hankom müügidirektor Aare Aaspõld.
    «Kui on autoga vaja sõita, siis ei saa õlut juua,» räägib kalja meestejoogiks pidav Ösel Foodsi kommertsdirektor Heiki Tuul.
    Tartu Õlletehase juht Tarmo Noop kaljale järgmiseks suveks kasvavat nõudlust ei ennusta. Tema hinnangul võiks järgmise suve moejoogiks olla siider, mis hakkab asendama populaarsust kaotavaid greibi-viinasegusid. Kui praegu moodustab siider lahja alkoholi turuosast veerandi, siis järgmisel aastal võiks siidrile kuuluda kolmandik.
    Hankomi müügidirektori Aare Aaspõllu hinnangul kasvab siidri tarbimine oluliselt inimeste sissetulekute suurenemisel.
    Põhiliseks suvejoogiks jääb ikkagi õlu. Eelmisel aastal tarbiti inimese kohta 48 liitrit õlut ning selleks aastaks prognoositakse 60 liitrit inimese kohta. Õlletootjate hinnangul on 70 liitrit piir, millest edasi on tarbimist raske kasvatada.
    Õlletarbimise kasvu saab pidada ka ajakirjanduse õllelembuse tulemuseks. «Kui õllejooja kuuleb ja loeb, et õlu lõpeb otsa, siis ta võib mõne pudeli asemel terve kasti osta,» räägib Saku Õlletehase müügidirektor Jüri Jänese. Tema sõnul võib mõni õllemark poest otsa saada, aga olukord, et üldse õlut ei müüda, on vähetõenäoline.
    Õlle populaarsus vähendab kangete jookide tarbimist. ASi Värska Vesi direktori Toivo Nõgesmäe sõnul on kange õlu hea, sest kustutab janu ja teeb purju. «Nagu kaks kärbest ühe hoobiga: janu läinud ja purjus kah,» räägib Nõgesmäe, kellele meeldib õlu kui jook, mitte kui purju jäämise vahend.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tanel Kandle: auk preservatiivi, sott näkku
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Enefit Greeni aktsionärid kinnitasid dividendi
Täna toimus Enefit Greeni aktsionäride koosolek, kus kinnitati 0,151 eurone dividend, selgub börsiteatest.
Täna toimus Enefit Greeni aktsionäride koosolek, kus kinnitati 0,151 eurone dividend, selgub börsiteatest.
Coop Panga tippjuht: usaldust tuleb treenida
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Raadiohommikus IT-minister, aasta reklaamiagentuur ja revolutsioon tervishoius
IT-minister Andres Sutiga räägime Eesti riigi positsioonidest WEB3- ja krüptomaastikul – tegu on kiiresti muutuva valdkonnaga, mis kipub regulatsioonidele jalgu jääma.
IT-minister Andres Sutiga räägime Eesti riigi positsioonidest WEB3- ja krüptomaastikul – tegu on kiiresti muutuva valdkonnaga, mis kipub regulatsioonidele jalgu jääma.
Eesti saab leevendada inflatsiooni mõju, hinnatõusu ennast pidurdada on raske
Kuivõrd inimeste ostujõust viiendiku, vaesematel isegi kolmandiku viinud hinnatõus on põhjustatud peamiselt Eestist väljaspool tekkinud põhjustest, napib ka võimalusi, kuidas seda siin kohapeal pidurdada.
Kuivõrd inimeste ostujõust viiendiku, vaesematel isegi kolmandiku viinud hinnatõus on põhjustatud peamiselt Eestist väljaspool tekkinud põhjustest, napib ka võimalusi, kuidas seda siin kohapeal pidurdada.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.