• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,17
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,17
  • 01.12.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Torm häiris laevaliiklust

Kõige suuremat kahju umbes miljon krooni saamata jäänud tulu näol kandis tormi tõttu AS Lindaliin, mille kaks tiiburlaeva pidid liikluse Tallinna--Helsingi liinil lõpetama enne planeeritud tähtaega.
«Kui palgid ja muu praht hulbib vees, ei saa inimelusid ohtu seada,» ütles Lindaliini juhataja Enn Rohula, kes mõni aeg tagasi oli teatanud laevaliikluse jätkamisest jõuludeni.
Kuna ilmajaam lubab tormi jätkumist, otsustas Lindaliin panna oma kiirlaevad talvekorterisse ja saata umbes 60 töötajat ettenähtust varem korralisele puhkusele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Üleeile ja eile ei väljunud sadamast ka Nordic Jeti ja Hansatee katamaraanid. Nordic Jet teeb tavaliselt kuus ja Hansatee Autoexpress kolm edasi-tagasi reisi päevas.
Hansatee laevandusdirektor Ülo Kollo ütles, et kõik reisijad paigutatakse suurtele parvelaevadele ja firma kaotab vaid umbes 20 protsenti iga väljumata laeva käibest.
Estline saatis oma Regina Baltika esmaspäeval Rootsi poole teele kella seitsme asemel õhtul alles kesköö paiku. Firma tegevjuht Andres Laar ütles, et seda tehti puhtalt reisijate sõidumugavust silmas pidades, sest sadamast väljumist tuul ei seganud. «Küll aga oleks laine keset merd alust tublisti kõigutanud,» lausus ta.
Kunda sadama dispet?er-koordinaator Jaanus Saame teatas, et üleeile õhtul silduma pidanud laevad tegid seda eile hommikul, pärast seda aga rohkem laevu sadam tormi ootuses vastu ei võtnud.
Muuga sadamas tõstis tugev tuul lendu mõned plekktahvlid ühe angaari katuselt, kuid suuremaid vigastusi see ümberringi ei tekitanud.
Soome laevafirmale Silja Line kuuluv Finnjet pidi kesklinna sadamas ebasoodsa tuulesuuna tõttu viienda kai asemel seitsmenda äärde randuma ja hilines seetõttu pool tundi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele