Kõige suuremat kahju umbes miljon krooni saamata jäänud tulu näol kandis tormi tõttu AS Lindaliin, mille kaks tiiburlaeva pidid liikluse Tallinna--Helsingi liinil lõpetama enne planeeritud tähtaega.
«Kui palgid ja muu praht hulbib vees, ei saa inimelusid ohtu seada,» ütles Lindaliini juhataja Enn Rohula, kes mõni aeg tagasi oli teatanud laevaliikluse jätkamisest jõuludeni.
Kuna ilmajaam lubab tormi jätkumist, otsustas Lindaliin panna oma kiirlaevad talvekorterisse ja saata umbes 60 töötajat ettenähtust varem korralisele puhkusele.
Üleeile ja eile ei väljunud sadamast ka Nordic Jeti ja Hansatee katamaraanid. Nordic Jet teeb tavaliselt kuus ja Hansatee Autoexpress kolm edasi-tagasi reisi päevas.
Hansatee laevandusdirektor Ülo Kollo ütles, et kõik reisijad paigutatakse suurtele parvelaevadele ja firma kaotab vaid umbes 20 protsenti iga väljumata laeva käibest.
Estline saatis oma Regina Baltika esmaspäeval Rootsi poole teele kella seitsme asemel õhtul alles kesköö paiku. Firma tegevjuht Andres Laar ütles, et seda tehti puhtalt reisijate sõidumugavust silmas pidades, sest sadamast väljumist tuul ei seganud. «Küll aga oleks laine keset merd alust tublisti kõigutanud,» lausus ta.
Kunda sadama dispet?er-koordinaator Jaanus Saame teatas, et üleeile õhtul silduma pidanud laevad tegid seda eile hommikul, pärast seda aga rohkem laevu sadam tormi ootuses vastu ei võtnud.
Muuga sadamas tõstis tugev tuul lendu mõned plekktahvlid ühe angaari katuselt, kuid suuremaid vigastusi see ümberringi ei tekitanud.
Soome laevafirmale Silja Line kuuluv Finnjet pidi kesklinna sadamas ebasoodsa tuulesuuna tõttu viienda kai asemel seitsmenda äärde randuma ja hilines seetõttu pool tundi.