Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ostutuhin haaras autoturu
Aastalõpu ostutuhin ei kaasanud mitte ainult uute autode müüjaid, vaid tõi kopsaka teenistuse ka Euroopast kasutatud autosid sissevedavatele ärimeestele. Üle hulga aja küündis kasutatud autode esmane registreerimine mõnel automargil üle 200.
Detsembris tõusis Eesti Riikliku Autoregistrikeskuse (ARK) andmetele pea kõikide enimmüüdavate automarkide esmane registreerimine ja seda ka pärast 1999 aastal toodetud autode maha arvamist üldnumbrist.
Müügitabeli osas suuri muutuseid ei toimunud. Kui esmaste registreerimiste tabelis on esikohal Volkswagen, siis 1998 ja vanemate autode seas juhib jätkuvalt Ford, populaarseima väljalaskeaastaga 1991. Talle järgnevad Volkswagen, Audi ja Opel, populaarseima jaapanlasena on viiendal kohal Nissan. Oluliselt tõusis detsembris Mitsubishide esmane registreerimine. Paljuski mängis siin oma osa uute, kuid juba 1998. aastal toodetud autode registrisse kandmine, samas kasvas ka 8-12 aasta vanuste Mitsubishide müük.
Et riigiametid või elutähtsate teenuste osutajad pakuvad küberkurjategijatele huvi ei üllata kedagi. Tõsiasi, et igapäevaselt rünnatakse ka väikeettevõtteid tuleb ilmselt paljudele uudisena – sageli ka neile endile.