• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,58%45 039,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,86
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,58%45 039,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,86
  • 06.04.00, 07:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soodne liising vallandas Vene Lada ostubuumi

Soodsad liisingutingimused ning autofirmade reklaamikampaaniad kergitasid uute sõiduautode müüki kolmandiku võrra ja esmakordselt pärast viieaastast vindumist tõusis müügihitiks üliodav Vene Lada, kirjutab Eesti Päevaleht.
Autode müügi- ja teenindusettevõtete liidu andmetel lisandus märtsis Eesti teedele 943 uut sõiduautot, millele lisaks müüsid autofirmad riigist välja 203 autot. Koos ekspordiga oli tänavu kevadine müügitulemus ligi 300 auto võrra suurem kui aasta tagasi.
Volkswageni esindaja Saksa Auto müügijuhi Andrus Prantsi sõnul on müügi tõusu põhjuseks kevadhooaja algus ning liisingufirmade aktiivne tegutsemine.
Prantsi sõnul kõiguvad liisinguintressid 8-11 protsendi vahel ning liisingufirmad trumpavad üksteist sellega, kes küsib kliendilt väiksemat sissemakset. Näiteks viimase uudisena on Ühisliisingu kaudu võimalik autot osta 5protsendilise sissemaksega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimati pakkusid liisingufirmad nii soodsaid tingimusi kaks aastat tagasi autoostubuumi kõrghetkel.
Esmakordselt pärast viieaastast mõõna tõusid nelja enimostetud auto hulka Vene Lada 110 ja Samara.
'Seda ma küll ei oleks varem uskunud, et Vene autode järele tekiksid järjekorrad,' tõdes Lada Eesti juht Tiido Jakobson.
Tema hinnangul on müügiedu aluseks autode madal hind ning uue müügiesinduse avamine Tartus. Seni tegutses Lada Eesti üksnes Aravetes.
'Teedel sõitvad uued Ladad teevad ise endale reklaami, et tegemist polegi kõige kehvema autoga,' ütles Jakobson.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele