Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Regio ja Done tulevad mobiiliturule ühistoodetega
?Uue ühise brändi nimetust ma kahjuks veel välja öelda ei saa,? viitas Regio juhatuse esimees Teet Jagomägi teisipäeva õhtul toimunud Digital Open Network Environmenti (Done) nõukogu otsusele. Jagomägi kinnitusel ei sisalda uus, koostöös soomlastega valmiv bränd ei Regio ega Done nime.
Jagomägi kinnitusel avalikustab Soome börsil noteeritud Done lähima paari nädala jooksul uue brändi nime, võimalikud suuremad kliendid ning järgmise aasta prognoositavad majandusnäitajad. ?Teavitamisega viivitamise põhjuseks on segadused maailma tehnoloogiasektori aktsiaturgudel,? täpsustas Jagomägi.
Täna sõidab Jagomägi esimesele väliskliendile, ühele Soome mobiilsideoperaatorile, tooteid esitlema. Peale Dones välja töötatud personaliseerimise mooduli Done Wireless ja Regios välja töötatud positsioneerimise mooduli LocateGSM tutvustatakse veel kolme lähikuudel valmivat tarkvaramoodulit.
?Tarkvaramoodulid aitavad mobiilsideoperaatoreil luua sobivaid teenuseid,? rääkis Jagomägi. ?Inimene tahab, et tema mobiili ekraanile tuleks just talle vajalik info.? Uued tooted sisaldavad nii personaliseerimise kui ka asukohainfot. ?Positsioneerimissüsteemide väljaarenduse keskus jääb Tartusse,? sõnas Jagomägi. ?Loome selleks esialgu 20 uut töökohta.?
Jagomägi sõnul serveerivad nad ennast kui Eesti-Soome ühisettevõtmist, kes tahab oma sektoris saada turuliidriks. Eelmisel nädalal Itaalias toimunud mobiilide positsioneerimisega tegelevate Euroopa firmade konverentsil loetles Jagomägi kokku umbes poolsada konkurenti.
?Olen veendunud, et mobiilide positsioneerimise ja personaliseerimise sektor kasvab lähiajal plahvatuslikult,? sõnas Jagomägi. Done ja Regio ühistoodete potentsiaalsed kliendid on maailma rohkem kui 200 mobiilsideoperaatorit ja GSM-võrkude omanikku. Jagomägi hinnangul maksab tarkvaramooduli litsents 100 000?3 000 000 eurot. ?Tarkvara hind sõltub kliendi suurusest,? lisas Jagomägi.
Regio ja Done allkirjastasid ühinemislepingu 22. septembril.