Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Liida konkurendi kliendid enda omadega

    Turunduses kasutatavad militaarse alatooniga terminid nagu näiteks ?strateegia?, ?taktikalised plaanid? ja ?turu hõivamine? viitavad selle tegevusala sarnasusele sõjapidamisega. Eks olegi turundus justkui sõda ? pidev võitlus territooriumi, avalikkuse tähelepanu, mõjuvõimu ja turuosa pärast.
    Samas on teatud olukordades otstarbekas teha koostööd teiste turuosalistega, et oma turundustegevust tõhusamaks muuta. Üks selliseid valdkondi, kus võib kõne alla tulla isegi koostöö konkurentidega, on otseturundus.
    Otseturunduskampaania efektiivsus sõltub suurel määral oskusest kasutada sihtturu kohta kättesaadavaid andmeid. Suurem sihtrühm võimaldab luua rohkem kontakte, saada rohkem tellimusi ning lõppkokkuvõttes suuremat kasumit.
    Seega on otseturunduskampaania mõjukuse tõstmise üks võimalusi kasvatada kontaktide arvu, säilitades samal ajal andmete kvaliteedi.
    Lihtne öelda, aga kuidas seda teha?
    Kõige radikaalsem lahendus on teha konkurendiga koostööd, sest tema andmebaas vastab sama täpselt sihtturu kriteeriumitele kui teie andmebaas. See ei tähenda tingimata turundusandmebaaside vahetamist ja klientide andmete andmist rivaalile. Kuigi ka seda on näiteks Euroopa postimüügikataloogide väljaandjad edukalt praktiseerinud. Konkurendiga saab ühiselt korraldada samale sihtgrupile suunatud toodete kampaaniaid. Sellise tegevusega laiendab ettevõte oma pakkumise kõlapinda ka konkurendi andmebaasi arvel.
    Kui ettevõte suurendab koostöös konkurendiga oma otseturunduskampaania sihtrühma kaks korda, kasvab tema toodete ostjate arv ka poole madalama reageerimismäära puhul sama palju kui ainult enda andmebaasi kasutades.
    Konkurendiga vennalikult kulusid jagades väheneb maksumus ühe tellimuse kohta. Kampaania materjalide mahu kasvuga alanevad ka tootmiskulud.
    Lisaks konkurentidele võib otseturunduskampaaniate läbiviimisel leida sobivaid liitlasi ka teistelt ärialadelt. Koostööd võib teha näiteks ajalehtede ja ajakirjade kirjastuste, telekommunikatsiooniettevõtete, finantsasutuste, ühiskondlike organisatsioonide ja klubidega.
    Ühistegevuses tuleb kaaluda ja vähendada kõiki kaasneda võivaid riske. Samuti peab tagama, et ettevõtte klientide usaldust ei kasutataks kurjasti. Pakkumised peavad lähtuma kliendi vajadustest ja olema põhjendatud. Kui ohud on kõrvaldatud, võib ühistest turundusprojektidest palju kasu saada.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Ettevõtlusminister Järvan: elektri hinna tõus ei mõjuta eriti ettevõtteid
Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaministri Kristjan Järvani sõnul moodustavad energiakulud ettevõtete kogukuludest vaid paar protsenti. Põhjused, miks paljud firmad praegu raskustes on, on Järvani hinnangul hoopiski muud.
Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaministri Kristjan Järvani sõnul moodustavad energiakulud ettevõtete kogukuludest vaid paar protsenti. Põhjused, miks paljud firmad praegu raskustes on, on Järvani hinnangul hoopiski muud.
Ragnar Roos: elektriauto võib olla abimees elektrikriisis
Tormide ja energiakriisi valguses tuleb olla valmis võimalikeks elektrikatkestusteks. Üks abimeede kriisiolukordade leevendamiseks on kasutada elektriautosse salvestunud elektrit, kirjutab elektriseadmete tootja Eatoni Eesti müügijuht Ragnar Roos.
Tormide ja energiakriisi valguses tuleb olla valmis võimalikeks elektrikatkestusteks. Üks abimeede kriisiolukordade leevendamiseks on kasutada elektriautosse salvestunud elektrit, kirjutab elektriseadmete tootja Eatoni Eesti müügijuht Ragnar Roos.
Hiiglaslik varjatud võlg teeb rahvusvahelise vahendaja ärevaks
"Ülisuur, kadunud ja kasvav" - sellise pealkirjaga avaldas rahvusvaheline vahendaja Bank for International Settlements (BIS) täna ärevusttekitava raporti triljonite dollarite mahus tuletistehingute võlast.
"Ülisuur, kadunud ja kasvav" - sellise pealkirjaga avaldas rahvusvaheline vahendaja Bank for International Settlements (BIS) täna ärevusttekitava raporti triljonite dollarite mahus tuletistehingute võlast.
Reaalajas börsiinfo
Suures kahjumis Operaili kaubaveod on tänavu vähenenud poole võrra
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
“Lavajuttude” lemmikud räägivad oma portfellidest, rahapoliitikast ja juhtimisest
Tänavuse aasta säravamad ja kuulatumad ettekanded kõnelevad suuresti Äripäeva raadio kuulajate meelisteemast – investeerimisest. Praktikas kontrollitud põhimõtted, suurimad õppetunnid ja jätkusuutliku portfelli alustalad on märksõnad, mis iseloomustavad kuulatumaid esinemisi.
Tänavuse aasta säravamad ja kuulatumad ettekanded kõnelevad suuresti Äripäeva raadio kuulajate meelisteemast – investeerimisest. Praktikas kontrollitud põhimõtted, suurimad õppetunnid ja jätkusuutliku portfelli alustalad on märksõnad, mis iseloomustavad kuulatumaid esinemisi.
Eliisa Matsalu: häbi, Jaak Roosaare ja LHV!
Jaak Roosaare ja LHV soovitus osta Venemaal tegutseva Silvano Fashion Groupi aktsiaid on silmakirjalik. Seda enam, et Roosaarel on hunnik Silvano aktsiaid, mille väärtust ta oma soovitustega tõstab, kirjutab Äripäeva ajakirjanik ja väikeinvestor Eliisa Matsalu.
Jaak Roosaare ja LHV soovitus osta Venemaal tegutseva Silvano Fashion Groupi aktsiaid on silmakirjalik. Seda enam, et Roosaarel on hunnik Silvano aktsiaid, mille väärtust ta oma soovitustega tõstab, kirjutab Äripäeva ajakirjanik ja väikeinvestor Eliisa Matsalu.
Omniva avas tuleviku postkontori
Omniva uus postkontor on postkontor kolis Tallinna Kaubamaja B-korpuse galeriisse, see on esimese kaheksast aastavahetuse ümber uue vormi saavast postkontorist.
Omniva uus postkontor on postkontor kolis Tallinna Kaubamaja B-korpuse galeriisse, see on esimese kaheksast aastavahetuse ümber uue vormi saavast postkontorist.

Olulisemad lood

Tuntud Vene oligarh peeti Londonis kinni rahapesukahtlusega
Ühendkuningriigi kuritegevuse agentuuri teatel arreteeriti "jõukas Vene ärimees", kelle isik hoiti anonüümsena. Hiljem teatas Venemaa uudisteagentuur TASS, et kinni peeti miljardär Mihhail Fridman.
Ühendkuningriigi kuritegevuse agentuuri teatel arreteeriti "jõukas Vene ärimees", kelle isik hoiti anonüümsena. Hiljem teatas Venemaa uudisteagentuur TASS, et kinni peeti miljardär Mihhail Fridman.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.