• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,09%39 726,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,04
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,09%39 726,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,04
  • 13.02.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Itaalia määras Eesti bussivedajatele veoreeglid

Itaalia ratifitseeris maanteevedude lepingu Eestiga, mis kehtestas tänavusest aastast uue korra rahvusvahelises sõitjateveos Eesti ja Itaalia vahel.
Eesti ja Itaalia vahelises reisijateveos on loakohustusest vabastatud järgnevad sõitjate juhuveod:

Artikkel jätkub pärast reklaami

ühe ja sama sõitjate grupi vedu ühe ja sama sõidukiga, kusjuures vedu algab ja lõppeb selle riigi territooriumil, kus sõiduk on registreeritud;ühe ja sama grupi vedu sama sõidukiga, kui teekonna lähtepunkt on selle riigi sadam või lennujaam, kus sõiduk on registreeritud, ja sihtpunkt on teise riigi territooriumi sadam või lennujaam ning sõiduk peab tagasi pöörduma:
? tühjalt;? sõitjatega, kes saabusid laeva või lennukiga sellesse sadamasse või lennujaama, kuhu sõites eelmised reisijad toodi, ja kes peavad jätkama reisi laeva või lennukiga selle riigi territooriumil asuvast sadamast või lennujaamast, kus sõiduk on registreeritud;? sõitjatega, kes saabusid laeva või lennukiga mõnda teise sadamasse või lennujaama riigis, kus asub ka see sadam või lennujaam, kuhu sõites eelmised sõitjad toodi ja kes peavad jätkama reisi laeva või lennukiga selle riigi territooriumil asuvast sadamast või lennujaamast, kus sõiduk on registreeritud;
Vedudel, mille korral buss sõidab teise lepingupoole territooriumile tühjalt vastavalt vedaja ja tellija eelnevale kokkuleppele moodustatud sõitjate gruppide vedamiseks riiki, kus sõiduk on registreeritud, on vaja eriluba.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele