• OMX Baltic0,02%273,83
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,89%1 735,06
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,83%8 177,15
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,5
  • OMX Baltic0,02%273,83
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,89%1 735,06
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,83%8 177,15
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,5
  • 23.02.01, 10:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suursponsorid toetavad Eesti olümpialiikumist 12 miljoni krooniga

Viis Eesti ettevõtet toetavad Eesti olümpiakomiteed nelja aasta jooksul igaüks 2,4 miljoni krooniga, teatas EOK avalike suhete juht Sven Sommer. Eesti Olümpiakomitee sõlmib täna, 23. veebruaril käimasoleva olümpiatsükli sponsorlepingud Tallinna Sadama, Sampo Eesti Varakindlustuse, Kondiitritööstus Kalevi, Eesti Telekomi ja Saku Õlletehasega.
'Aastatel 2001-2004 saavad EOK sponsori tiitlit kanda viis firmat.
Iga firma osaleb programmis 600 000 krooniga aastas, mis teeb programmikogumahuks 12 miljonit krooni tsüklis,' märkis EOK president Tiit Nuudi.
Uus sponsorprogramm pakub senisest paremaid võimalusi sponsorite kaasamiseks
olümpialiikumisse. Samuti kuulub sponsorfirma esindaja Eesti RahvuskultuuriFondi juurde lodud Olümpiafondi halduskogusse.
Aastatel 1994-1996 osales EOK sponsorprogrammis 33 firmat kogumahuga 7,6
miljonit krooni. Kuldsponsori sponsorsumma suuruseks kolme aasta jooksul oli300 000 krooni. 1997-2000 osales programmis 25 firmat kogumahuga 10,3miljonit krooni. Programm koosnes kolmest tasandist: peasponsor 1 000 000,kuldsponsor 400 000 krooni ning partner 200 000 krooni eest teenuseid võitooteid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 14:24
Generatsioonide juhtimine Tele2s: eri põlvkondade tugevused viivad parema tulemuseni
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele