• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,37%39 934,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,11
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,37%39 934,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,11
  • 06.02.02, 08:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eurolines avab uued euroliinid

Eurolinesi märgi all tegutsev MootorReisi AS viib logistilise keskuse Leetu ja avab bussiga reisimiseks uued sihtkohad, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Lõppenud nädalal saime lõpuks põhikokkulepped paika,? kinnitas MootorReisi AS Eurolines Estonia juht Hugo Osula. ?Juunist avame partneritega uued liinid Tallinnast Amsterdami, Brüsselisse, Pariisi ja Londonisse.? Eestlastel pole regulaarse bussiliiniga seni olnud võimalik sinna pääseda. Lisaks valmistab ettevõte ette liine Itaaliasse.
Osula sõnul rajatakse logistiline keskus Vilniusse, kus toimub reisijate kogumine ja ümberistumine. ?Eesti väikese turu tõttu tuleb koostööd teha Läti ja Leedu tütarfirmadega,? märkis Osula. ?Bussi saab alles siis täis, kui Eestist istub bussi kümme reisijat, Lätist 15-20 ja Leedust veel 15 inimest,? lausus ta.
Sõit Tallinnast Brüsselisse kestab 40 tundi, sihtkohtade hinnaklassi suurusjärk on 120-130 eurot ehk pisut üle 2000 krooni. ?Usun, et esimese suve jooksul viime igasse sihtpunkti umbes 2000 reisijat,? ütles Osula.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallinna-Vilniuse suunal hakkab sõitma kolm bussi päevas, edasi Amsterdami, Brüsselisse ja Pariisi kord päevas. Londoni suunal sõidavad bussid kolm korda nädalas. Teiseks liinikeskuseks saab Osula sõnul Brüssel.
?Järgmise aasta juunist käivitame Leedus ümberistumisega reisid Rooma, Napolisse ja Firenzesse,? ütles Osula. ?Liiniprojektid on juba valmis, bussid hakkavad käima kaks-kolm korda nädalas. Hindu on veel vara öelda.?
Hetkel korraldab MootorReisi AS Eurolinesi märgi all otsesõite Baltikumi, Venemaale, Saksamaale ja Valgevenesse.
Venemaa liine sihtiva Taisto Busside juht Riho Kartau ütles, et MootorReisi ASi kava on hea äriidee. ?Keskuse nihutamine Leetu on loogiline, kuna sealne turg on suurem, lisaks on lähedal määratu Poola.?

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele