Konkurentsiamet kaebas edasi Tallinna halduskohtu 17. jaanuari 2002. aasta otsuse, millega Eesti Telefoni taotlusel tühistati konkurentsiameti ettekirjutus, teatas ettevõtte emafirma Eesti Telekom Tallinna börsile.
Konkurentsiamet tegi 24. aprillil 2001 Eesti Telefonile konkurentsiseaduse alusel ettekirjutuse mitte rakendada oma võrgus ühtsele võrgusisesele kõneteenusele minutihinda 34 senti normaalajal, 28 senti soodusajal ja 14 senti öösel.
Konkurentsiamet kohustas Eesti Telefoni rakendama alates 1. aprillist 2001 kehtestatud tariifidest madalamat hinda.
Eesti Telefon on seisukohal, et võrgusisese kõne baashind vahemikus 14?34 senti on kulupõhine.
Seetõttu ei nõustunud Eesti Telefon konkurentsiameti ettekirjutusega ja vaidlustas 23. mail 2001 ettekirjutuse Tallinna halduskohtus.
Tallinna halduskohus rahuldas Eesti Telefoni kaebuse ning tühistas konkurentsiameti ettekirjutuse 17. jaanuaril 2002.
Seotud lood
Olen veendunud, et tehisintellekt (AI) on saamas meie elu lahutamatuks osaks, kuigi selle juurutamine ja kasutuselevõtt võib võtta kauem aega, kui paljud eeldavad. Oleme juba näinud, kuidas AI suudab tõhusalt lahendada äärmiselt keerukaid ülesandeid. Samas on see tehnoloogia veel üsna kaugel täielikust äriprotsessidesse integreerimisest, mis nõuab põhjalikku tööd ja aega.