Paljud meediaväljaanded püstitasid mullu reklaamikäibe ning kasumi poolest kõigi aegade rekordi, üheks põhjuseks oli sideoperaatorite tihe konkurents, mis sundis neid reklaame lehte paiskama.
Ajalehtede reklaamiturg kasvas mullu 15, suurimad võitjad olid aga kohalikud päevalehed. Kahekordse käibe kasvu saavutas Terviseleht, 1,8 kordse käibe kasvuga järgnesid kirjastuse Moles kaks vene keelset lehte Me-Subota ja Molodjozh Estonii ning 1,36 kordse kasvuga Saaremaa leht Meie Maa.
Juba teist aastat järjest hoiab ajalehtede käibeliidri positsiooni 65 mln kroonise käibega Postimees. Üle mitme aasta teenis Postimees ka kasumit, millega ületas oodatud eelarvet. 54 mln kroonise käibega järgneb Äripäev ning 50 mln krooniga Eesti Ekspress, kelle käive on viimased kaks aastat olnud stabiilne.
Koond- ja käibe kasvu tabelitest jäi välja oma valdkonna monopolist SL-Õhtuleht, kuna SL-Õhtuleht alustas tegevust 2000. aasta keskel ning poole aasta võrdlus täis aastaga oleks teiste väljaandjate suhtes ebavõrdne. Samas on aga SL-Õhtuleht hoo sisse saanud ning möödunud lugejate arvult Postimehest, hoides suurima lugejaskonnaga ajalehe tiitlit.
Käesoleva aasta lõpuks prognoosivad ajalehed reklaamikäibe kasvu aeglustumist. Ajalehereklaami turg kasvab hinnanguliselt 5?10 protsenti ja seda just pensionikindlustuse, kohalike valimiste, supermarketite ja kinnisvara reklaami arvelt.
Esimest aastat võttis Äripäev märtsi lõpus Turunduse TOPis ilmunud ajalehtede TOPi koostamisel võrdluseks nii reklaamikäibe kui ka reklaamikäibe kasvu. Mõlemate näitajate põhjal reastati koond TOP. Kokku võrreldi 33 väljaande majandusnäitajaid.
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini