• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,58%45 039,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,86
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,58%45 039,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,86
  • 09.04.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas Eestis oleks võimalik turustada erinevaid tooteid ühe kaubamärgi all?

KARIN SEPP
ASi Saku Õlletehas turundusdirektor

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti tarbija jaoks on oluline nii bränd ise kui brändi tootva ettevõtte usaldusväärsus. Kui tugeva brändi omanik tunneb, et oma kaubamärgi kasutamise edasiandmisega tema kaubamärgi unikaalsus ja eripära (juhul kui see on oluline) ei kahane, siis võiksid ju tõesti erinevad tootjad jõud ühendada. Senini on sarnast ideed proovitud erinevate ristturundusvõtete kaudu kampaania korras.
Küsimus on selles, kas ollakse valmis selleks, et kaubamärgi omanik kehtestab oma brändi kaitsmise nimel partnerettevõttele kindlad reeglid kvaliteedile, tootearendusele, kommunikatsioonile ja nõuab ka nende täitmist.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele