Kõik sai alguse 1920. aastal, kui 20aastane Adolf Dassler tegi esimese kinga, kasutades väheseid materjale, mis pärast Esimest maailmasõda kättesaadavad olid. Dassleri idee oli imelihtne ? ta tahtis pakkuda sportastele sellist varustust, mis on neile parim. Seda printsiipi järgis ta kuni oma surmani 1978. aastal. Esimest korda kanti Dassleri toodetud jalanõusid olümpiamängudel 1928. aastal Amsterdamis.
1930ndate keskpaigaks oli Dassleril juba 30 erinevat mudelit 11 spordiala jaoks, töötajaid oli 100 ringis ja ta oli juhtiv spordikingade valmistaja maailmas. Siis tuli aga vahele Teine maailmasõda. Pärast sõda tegi ta uue alguse. 1947. aastal alustas ta 47 töötajaga ja hakkas realiseerima endisi kogemusi ja uusi ideid, mis tal tekkinud olid.
Esimest korda kasutas ta kompanii nimena Adidast 1948. aastal. Aasta hiljem registreeris ta selle nime alla oma ettevõtte. Miks Adidas? Põhjus oli lihtne: see oli lühend tema ees- ja perekonnanimest Adolf Dasslerist.
Jalgpalli maailmameistrivõistlustel on Adidase tooted pika ajalooga. 1962. aastal oli Adidas MMil jalanõude osas domineeriv kaubamärk (palle hakati tootma alles 1963. aastal). Kõigis 32 mängus kanti Adidase jalatseid.
1970. aasta MM-l Mehhikos mängiti juba ametlikult Adidase ?Telstar?-palliga
1996. aastal kandsid ?kolme-triibu-kompanii? (nii kutsutakse Adidast tema logo tõttu) varustust Atlanta suveolümpiamängudel 6000 olümpialast, kes võitsid 220 medalit. Spordivarustuse müük kasvas 50 võrra.
1997. aastal võttis Adidas üle Saloman Groupi, saades endale kaubamärgid Salomon, TylorMade (golfivarustus), Mavic (jalgrattakomponendid) ja Bonfire (lumelauad). Kompanii nimeks sai Adidas- Salomon.
1998. aastal vallutas Adidas agressiivselt USA turgu ja kasvatas oma turuosa jalatsite turul kahekordseks, 12 protsendini. Turuosa võitmisel oli oluliseks koostöö võitvate meeskondadega.
Igal hooajal turustab Adidas ligikaudu 600 erinevat spordijalanõu ja 1500 erinevat sporditoodet. 1999. aastal toodeti üle 80 mln paari jalanõusid ja üle 150 miljoni rõivaeseme. Tooteid müüakse üle 160 riigis. Kuid maailmas ei olda siiski suurimad spordivarustuse tootjad. Veelgi suurem turg on Nikel.
Kompanii 2001. aasta üle 6 mld euro (94 mld kr) suurusest müügist pool tuli Euroopast, 30 Põhja-Ameerikast, 17 Aasiast ja 3 Ladina-Ameerikast. Jalatsite müük annab 44 käibest, spordivarustusest tuleb veidi üle kolmandiku käibest. Üle maailma annab Adidas-Salomon tööd üle 13 000 töötajale.