Eesti Raudtee peatas turvaseadmete väljalülitamisblokeeringuta vedurid, teatas ettevõte.
Seetõttu peab firma rentima ilmselt Lätist lisavedureid.
Pressiteates öeldi, et turvaseadmete väljalülitamisblokeeringuta vedurid võetakse liinilt maha kuni need seadmed paigaldatakse.
Seoses uute vedurite saabumisega töötas Eesti Raudtee välja täiesti uudse ning ainulaadse veduri elektroonilise pardasignalisatsiooni süsteemi V.E.P.S., mis vahetab täielikult välja seni kasutuses olnud ALSN-süsteemi.
Reede (13.09.2002) õhtul tunnistas Raudteeamet uutele veduritele paigaldatud V.E.P.S.-süsteemi sobivust. Eesti Raudteel on praegu kõigi vajalike turvaseadmetega varustatud 7 GE vedurit. Sõltuvalt vajadusest kasutas ettevõte 14-16 C36-7i -tüüpi vedurit.
Pärast tegevdirektori asetäitja Riivo Sinijärve eilset korraldust jääb enamus neist seisma ning turvaseadmete väljalülitamisblokeeringu paigaldamist ootama.
Teede- ja sideministeerium teatas täna, et viimane tähtaeg kõikide Raudteeameti nõuete täitmiseks saab ümber 23. septembril.
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini